Ik heb contact gehad met Nicolai in DL over de indeale maatvoering van Frames, zij hebben mij een aanbod gedaan voor het bovengenoemde frame met een redelijke korting. Nu heb ik zelf al een andere fiets gekocht. Daarom als iemand anders interesse heeft in de korting: Gratis voor het oprapen

De email van Nicolai:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo
der Rahmen ist das 2009er Modell, keine Kratzer , komplett in Ordnung mit 5 jahren garantie
Sonderpreis = 1900 euro incl. Fox DHX 4.0 Dämpfer frei Haus, falls sie noch in dieser Woche eine Entscheidung treffen
oder
Sonderpreis = 2000 euro incl. Fox DHX 5.0 Dämpfer frei Haus,
oder
Sonderpreis = 1800 euro incl. X-fusion RPV Dämpfer frei Haus,
gruss
Karlheinz Nicolai
NICOLAI GMBH
Külftalstr. 18
31093 Lübbrechtsen
Germany
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na een email te hebben terug geschreven dat de kleur me niet aanstond, het volgende antwoord:
------------------------------------------------------------------------------------------------------
OK .......
Angebot.
für 2000 euro kann ich den rahmen entlacken lassen und in deiner wunschfarbe beschichten
Sonderpreis = 2000 euro incl. Fox DHX 4.0 Dmpfer frei Haus,
Farbe nach Wunsch.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik neem dat zelfs de mensen die geen Duits kennen dit nog wel begrijpen