Nicolai Helius ST frame inclusief shock Maat L

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
YuriS
Nicolai Helius ST frame inclusief shock Maat L

Bericht door YuriS » wo okt 22, 2008 2:09 pm

Hé,

Ik heb contact gehad met Nicolai in DL over de indeale maatvoering van Frames, zij hebben mij een aanbod gedaan voor het bovengenoemde frame met een redelijke korting. Nu heb ik zelf al een andere fiets gekocht. Daarom als iemand anders interesse heeft in de korting: Gratis voor het oprapen :roll:

De email van Nicolai:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo

der Rahmen ist das 2009er Modell, keine Kratzer , komplett in Ordnung mit 5 jahren garantie

Sonderpreis = 1900 euro incl. Fox DHX 4.0 Dämpfer frei Haus, falls sie noch in dieser Woche eine Entscheidung treffen

oder

Sonderpreis = 2000 euro incl. Fox DHX 5.0 Dämpfer frei Haus,

oder

Sonderpreis = 1800 euro incl. X-fusion RPV Dämpfer frei Haus,

gruss

Karlheinz Nicolai
NICOLAI GMBH
Külftalstr. 18
31093 Lübbrechtsen
Germany
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na een email te hebben terug geschreven dat de kleur me niet aanstond, het volgende antwoord:
------------------------------------------------------------------------------------------------------
OK .......

Angebot.

für 2000 euro kann ich den rahmen entlacken lassen und in deiner wunschfarbe beschichten

Sonderpreis = 2000 euro incl. Fox DHX 4.0 Dmpfer frei Haus,
Farbe nach Wunsch.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik neem dat zelfs de mensen die geen Duits kennen dit nog wel begrijpen 8)

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » wo okt 22, 2008 3:37 pm

Voor mensen die geen Duits begrijpen mag het best in het Nederlands, en duidelijk.

Ohw en een verplichte layout en kleiner formaat foto ook graag.

http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=24798

YuriS

Bericht door YuriS » wo okt 22, 2008 5:07 pm

Ja, die lay-out heb ik idd gezien, winst dit alleen niet zo goed hierin te passen. Tis ook niet dat ik iets wil verkopen?!

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » wo okt 22, 2008 5:20 pm

Item: Korting op Helius ST frame inclusief shock Maat L
Plaats:
Staat: Nieuw
Reden van verkoop: Heb er al 1
Prijs en voorwaarden: 2000 euro incl. Fox DHX 5.0
1900 euro incl. Fox DHX 4.0
1800 euro incl. X-fusion RPV
Wijze van verzenden: ---
Extra Info: Ik heb contact gehad met Nicolai in DL over de indeale maatvoering van Frames, zij hebben mij een aanbod gedaan voor het bovengenoemde frame met een redelijke korting. Nu heb ik zelf al een andere fiets gekocht. Daarom als iemand anders interesse heeft in de korting: Gratis voor het oprapen

De email van Nicolai:
Hallo

der Rahmen ist das 2009er Modell, keine Kratzer , komplett in Ordnung mit 5 jahren garantie

Sonderpreis = 1900 euro incl. Fox DHX 4.0 Dämpfer frei Haus, falls sie noch in dieser Woche eine Entscheidung treffen

oder

Sonderpreis = 2000 euro incl. Fox DHX 5.0 Dämpfer frei Haus,

oder

Sonderpreis = 1800 euro incl. X-fusion RPV Dämpfer frei Haus,

gruss

Karlheinz Nicolai
NICOLAI GMBH
Külftalstr. 18
31093 Lübbrechtsen
Germany

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na een email te hebben terug geschreven dat de kleur me niet aanstond, het volgende antwoord:
------------------------------------------------------------------------------------------------------
OK .......

Angebot.

für 2000 euro kann ich den rahmen entlacken lassen und in deiner wunschfarbe beschichten

Sonderpreis = 2000 euro incl. Fox DHX 4.0 Dmpfer frei Haus,
Farbe nach Wunsch.
Afbeeldingen: Afbeelding

heb mijn best gedaan, kan een voorbeeld zijn.

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » wo okt 22, 2008 5:30 pm

Het lijkt mij dat jij een frame in de verkoop hebt. JIJ krijgt de korting bij Nicolai. Die kan je niet zomaar aan een ander geven. Jij zult dus eerst t frame moeten kopen om het daarna door te verkopen.

Dus feitelijk heb je gewoon een nieuwe Nicolai frame in de verkoop, die jij met korting kunt kopen om weer door te verkopen.

Dus graag de layout van MtnRider overnemen. En het verhaal duidelijk omschrijven.
Anders gaat ie op slot.

YuriS

Bericht door YuriS » wo okt 22, 2008 5:57 pm

Mmm,

Misverstand. Ik heb het frame Niet in de verkoop. Iedereen die een email naar Nicolai zou sturen met interesse in dat frame zal het voor die prijs aangeboden krijgen. Zeker als diegene even kort mijn naam vermeld.

Ik was niet echt van plan om het frame te kopen en dan weer te verkopen. Het is meer een hint naar een eventuele geïnteresseerde.

Wellicht heb ik het dan in de verkeerde heb sectie geplaatst.

Plaats reactie