Marzocchdirt dj3 voorveer van 2007 ....half jaar oud
Moderator:Beheerders
Item: dirtjump 3 vork
Plaats: antwerpen belgie
Staat: halfjaar oud ben 4 keer gaan dirtjumpen
Reden van verkoop: vaste vork street
Prijs en voorwaarden: 70 euro spot prijs
Wijze van verzenden: ophalen
wil ook ruilen met en vaste street voorvork trialblade 2 of Identiti Rebate of zo
Plaats: antwerpen belgie
Staat: halfjaar oud ben 4 keer gaan dirtjumpen
Reden van verkoop: vaste vork street
Prijs en voorwaarden: 70 euro spot prijs
Wijze van verzenden: ophalen
wil ook ruilen met en vaste street voorvork trialblade 2 of Identiti Rebate of zo
Marzo DJ III
Heyla
Is deze met een steekas?
Heb misschien wel interesse
Kan je wa fotos sturen --> stivoo@msn.com
alvast bedankt
Grtz,
Stevo
Is deze met een steekas?
Heb misschien wel interesse
Kan je wa fotos sturen --> stivoo@msn.com
alvast bedankt
Grtz,
Stevo
Laatst gewijzigd door AvaloN op za sep 27, 2008 1:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.
World concrete jungle
jow, ik heb net je vork ontvangen. ik ben er eerlijk gezegd niet helemaal tevreden over. in je verkoop topic heb je het over een vork met steekas van een halfjaar oud die maar 4 keer gebruikt is. wat je mij hebt opgestuurd is een vork met quik relese die zeker meer als 4 x is gebruikt, als de vork nou nog in orde was had ik het door de vingers kunnen zien maar hij is ook nog eens flink beschadigd en de dop waar het luchtventiel in zit is bijna hellemaal door gescheurd. ik vind het erg jammer dat je niet eerlijk bent geweest over de staat van de vork, dit is zeker niet nettjes van je. helemaal niet gezien ik jou een nieuwe ongebruikte vork heb opgestuurd. ik zal dus ook in de toekomst geen zaken meer met je doen, en zal ook anderen op het forum informeren over jou oneerlijkheid. mensen als jij halen het vertrouwen in de mede mens zwaar naar beneden. ik hoop dat je niet lang plezier zult hebben van mijn vork en snel stopt met fietsen want dit soort acties hebben we echt niet nodig in de bike scene.
later's
later's

hey er zijn wat schaafwondjes aan de vork wat wil je het is 2dehands !!
ik ken niks van quik releas dikke of dunne ass en al die dingen
ik zend jou vork + de zend kosten krijg je trug ben totaal geen ripper
ik dacht dat en steekas en dunne as was die je in je wiel steekt en ben niet aant zeveren

btw 4 keer mee gaan dirtjumpen dat wil niet zeggen dat ik er niet heb op gereden
ik begruikte de fiets soms voor ergens naar toe te gaan
ik zend jou vork + de zend kosten krijg je trug ben totaal geen ripper

ik dacht dat en steekas en dunne as was die je in je wiel steekt en ben niet aant zeveren

btw 4 keer mee gaan dirtjumpen dat wil niet zeggen dat ik er niet heb op gereden
Dikke zever... "er zijn wat schaafwondjes aan de vork wat wil je het is 2dehands !!"Scoorp schreef:hey er zijn wat schaafwondjes aan de vork wat wil je het is 2dehands !!
ik zend jou vork + de zend kosten krijg je trug ben totaal geen ripper![]()
Vind het erg jammer, je mocht wel wat meer over de staat zeggen. Mja de prijs zei genoeg volgens mij...
Mvg TiSt