Fietsveiling voor het goede doel: 3x Bianchi MUTT hardtail

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
wictor
Fietsveiling voor het goede doel: 3x Bianchi MUTT hardtail

Bericht door wictor » wo aug 27, 2008 11:13 pm

Officieel:
Item: Bianchi MUTT 7800 complete fiets
Plaats: -
Staat: Maandje oud + Duchenne Heroes tocht erop gereden. Fiets wordt voor verkoop helemaal nagelopen (zie ook link below op de CycleTours site)
Reden van verkoop: Een waar goed doel kan altijd meer geld gebruiken!
Prijs en voorwaarden: Veiling - mail uw bod naar CycleTours
Wijze van verzenden: n.v.t.

Het ware verhaal:
Enkelen van ons hebben in het verleden meegedaan aan Duchenne Heroes (of doen dat weer zoals TallBoyBram en ik @ singlespeedheroes.nl). Nu wil het dat drie vrienden van mij (Hellas Heroes @ CycleTours) na de 7-daagse tocht in september hun fietsen veilen:

Afbeelding

Afmontage is een mix van LX t/m XTR en de vork is een racy Marzo Marathon Corsa met een lekker harde lockout (met remote hendeltje). Zie ook de complete specs hier.

Er zijn drie fietsen, allen 19" (PM me desnoods voor geo specs), en de winkelwaarde is €1800,-. De veiling is open vanaf 15 augustus (yep, ik ben een beetje laat) en loopt tot 1 oktober. Openingsbod is €1000,-.

De opbrengst van de de fietsveiling gaat naar Duchenne Heroes, waar het geld goed gebruikt wordt voor onderzoek naar een levensbedreigende ziekte!

Dus schroom niet en maak gebruik van een buitenkansje: een bod uitbrengen kan door CycleTours te mailen:

nieuwsbrief AT cycletours PUNT nl

Plaats reactie