slotje

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Gesloten
BiKeRbOi
Contacteer:
slotje

Bericht door BiKeRbOi » wo jul 23, 2008 3:49 pm

Item:Planet-X Zebdi Komplete fiets
Plaats: Zoetermeer
Staat: goed, meer info bij "extra info"
Reden van verkoop:
ik wil me andere bike upgraden, 2 street bikes hebben heeft weinig nut
Prijs en voorwaarden: niet meer te koop
Wijze van verzenden: ophalen
Extra Info:
SuperLightWeight!! weegt rond de 10,5kg!!!

-Frame: Planet-X Zebdi (1950g)
ik heb de v-brake nokken en de versnellingskabelbnokken eraf gezaagd, ik ben nu bezig met ze mooi te verwerken. Het ziet er veel cleaner uit zo en het scheelt ook weer een paar gram. (niet te zien op de foto, de foto is gemaakt voordat ik hiermee ben begonnen)

-Vork: Identiti Rebate.
het is DE vaste vork. de vork bestaat al een paar jaar, maar er is nog NIEMAND die em heeft kunnen breken/verbuigen. veel pro's rijden hiermee omdat er geen betere vaste vork bestaat. hij weegt rond de 1400-1500g. ik heb de schijfnokken eraf gezaagd, er hoort geen voorrem op een streetbike te zitten.

-remmen: geen
brakeless is de shit voor street. Je kan gewoon een schijfrem monteren als je dat wilt. als je er 50 euro bij betaalt krijg je er een Juicy 3 achterrem bij en een Hope 140mm schijf

-Voorwiel: Rhino Lite XL (26") op Deore naaf.
Rhino Lite XL is één van de lichtste velgen met zijn 540g, maar ze zijn sterk genoeg als voorwiel voor street.

-Achterwiel: 26" Halo Tornado velg op Halo DJD 9-speed naaf, met SS kit

-Kettingspanner: niet te zien op de foto, het is er 1 met 2 veren, die werkt het beste.
-Cranks: LX hollowtech, 32T met bashring
De cranks zijn een beetje krom, maar dat waren ze al na 1 week. sinds toen zijn ze niet verder verbogen, dus als je je er niet aan ergert hoeft het niet persé vervangen te worden (je went er heel snel aan en dan heb je het helemaal niet door) Het zijn btw niet de cranks die je op de foto ziet.

-Ketting: KMC Koolchain
net nieuw gekocht, het is DE sterkste ketting op de markt

-Banden: Schalbe Tabletops.

-Binnenbanden: je kan kiezen tussen Michelin Latex en normale rubberen biba's.
Latex binnenbanden zijn een stuk lichter (110g per stuk), maar je moet ze ééns in de 3 dagen oppompen, omdat latex iets meer lucht door laat dan rubber.

-Seat/Seatpost: Planet-X trialseat Pin-Up.
Het is een zadel/zadelpen combo wat in totaal maar 60 gram weegt. Je krijgt er ook een "normale" zadelpen bij als je liever een ander zadel wilt

-Stuur: Truvativ Hussefelt
Licht en sterk stuurtje, ver ingekort voor extra wendbaarheid en makkelijker tricks gooien (x-ups, barspins, turndowns, talbetops, inverts)

-Stuurpen: FSA 230.
Lichte maar sterke stuurpen. ik em een beetje bijgeveild voor extra gewichtbesparing, maar dat gaat niet ten koste van de sterkte.

-Balhoofdset: Tioga
weegt maar 109 gram!!

Afbeelding
binnenkort meer detailfoto's

het is DE perfecte bike voor mensen die street rijden, het is superlicht met een supergoede geometrie! deze fiets spint veel harder en bunnyhopt veel hoger dan alle andere bikes.

gaat alleen kompleet weg
Laatst gewijzigd door BiKeRbOi op vr aug 01, 2008 1:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » zo jul 27, 2008 12:52 am

up :angelnot:

b-dirt

Bericht door b-dirt » zo jul 27, 2008 11:38 pm

upje voor deze bike

spint als een motherfucker en light as hell :evil:

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » do jul 31, 2008 10:13 pm

just like b-dirt said it! de bike spint belachelijk hard, zelfs harder dan 90% vd bmxjes

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » vr aug 01, 2008 1:16 pm

ik heb net ff me 70mm argyle erin gedaan en dat reed ZO GEIL :o ik hou em lekker zelluf :)

Gesloten