het frame is niet nieuw meer en er zitten gebruikssporen op zoals je we kunt verwachten van een DH frame, het balhoofd is nog geen jaar oud en de fox vanilla RC demper werkt nog prima... het enige minpuntje is dat de link om de veerweg in te stellen (tussen 210mm en 160mm) kapot schroefdraad heeft in de twee grootste standen (210 en 190mm) hij staat nu op 180mm en de veerweg tot en met 160mm werken nog wel erg goed.
ik heb inmiddels mijn oog laten vallen op een nieuw frame en ik heb nog cash nodig om wat onderdelen te bestellen.. ook mag het frame geruild worden tegen een goede 1,5 freeride DH voorvork met minimaal 180mm veerweg samen met een 1,5 stuurpen.(het liefst geen manitou heb liever marzocchi of RS) heb je verder nog iets waar ik wat aan heb is dat altijd bespreekbaar!!!!
ik heb er met erg veel plezier op gereden (en tot vandaag nogsteeds!!) maar ben simpelweg nu toch echt toe aan iets nieuws..
item: nicolai lambda frame mat zwart met fox van RC 222mm en FSA the pig balhoofd.
plaats: grand Halleux
Staat: goed (wel gebruikssporen)
rede van verkoop: wil iets lichters/anders
prijs en voorwaarden: €450,- vaste prijs of te ruil tegen een onepointfive freeride/DH vork met 1,5 stuurpen (afhankelijk van de staat en prijsklasse)
afbeelding: het gaat om het rechter frame op de foto!!

heb cash nodig voor een nieuw projest... dus wie maakt me los?! frame rijdt als een tank!!! greetz Wout