Kledij & parts
Moderator:Beheerders
Tange ZSR Headset 1.5 (nieuw) ==> 30 euro
661 Race knee/shin guards ==> 30 euro
Alles in zeer goede staat, degenen die al spullen van me kochten, kunnen beamen dat al de spullen die ik verkoop in goede staat zijn.
Fotos volgen vanavond. Betalen kan bij afhaling, via overschrijving of via paypal (hou wel rekening met 4% paypal fee). Verzendkosten kan je vinden op www.post.be
Mailen kan op animine@telenet.be
grtz
Animine
661 Race knee/shin guards ==> 30 euro
Alles in zeer goede staat, degenen die al spullen van me kochten, kunnen beamen dat al de spullen die ik verkoop in goede staat zijn.
Fotos volgen vanavond. Betalen kan bij afhaling, via overschrijving of via paypal (hou wel rekening met 4% paypal fee). Verzendkosten kan je vinden op www.post.be
Mailen kan op animine@telenet.be
grtz
Animine
Laatst gewijzigd door Animine op zo jul 23, 2006 10:58 am, 3 keer totaal gewijzigd.
-
-
Maat van het gladiatorpak is een L.
Maat D2 is XL/XXL en hier is een foto
http://www.mijnalbum.nl/Foto=LBTF48Y4
grtz
Animine
Maat D2 is XL/XXL en hier is een foto
http://www.mijnalbum.nl/Foto=LBTF48Y4
grtz
Animine
-
-
Fotos van D2, Dainese, Oakley Monster Doggle, headset en Oakley goggle zijn hier te vinden http://www.mijnalbum.nl/Album=ASEBGQX6
Het gaatje in het dainesepak is van de crash die ik vorig jaar in Morzine had, gewoon ff draadje er doorheen en is gemaakt. Voor de rest niets aan het pak. Op de D2 zitten vooraan op de kin een aantal oppervlakkige krassen en aan de rechterkant van de visor, deze eveneens van jumping the bridge in Morzine...
grtz
Animine
Het gaatje in het dainesepak is van de crash die ik vorig jaar in Morzine had, gewoon ff draadje er doorheen en is gemaakt. Voor de rest niets aan het pak. Op de D2 zitten vooraan op de kin een aantal oppervlakkige krassen en aan de rechterkant van de visor, deze eveneens van jumping the bridge in Morzine...
grtz
Animine
Oakley Monster Doggle en zwarte Oakley goggle zijn verkocht!
Mensen gelieve geen pb te sturen, ik kom te weinig online ervoor, liever mailen op animine@telenet.be, thanks!
grtz
Animine
Mensen gelieve geen pb te sturen, ik kom te weinig online ervoor, liever mailen op animine@telenet.be, thanks!
grtz
Animine
Sorry voor de mensen die gereageerd hebben, maar ben lange tijd niet online geweest. Shin guards zijn er nog steeds.
Ik heb ook nog 3 splinternieuwe Nokian binnenbanden liggen (26x2.1-3.0 schräder ventiel) en 1 nieuwe Maxxis binnenband (26"). Deze mogen weg voor 20 euro incl verzending (voor de 4 samen).
Eveneens nog een Maxxis Wetscream modderband (nieuw, etiket hangt er nog aan). Mag weg voor 20 euro incl verzending.
Mensen met interesse, mailen aub op animine@telenet.be
Geen PB gebruiken, kom nog zelden online.
grtz
Animine
Ik heb ook nog 3 splinternieuwe Nokian binnenbanden liggen (26x2.1-3.0 schräder ventiel) en 1 nieuwe Maxxis binnenband (26"). Deze mogen weg voor 20 euro incl verzending (voor de 4 samen).
Eveneens nog een Maxxis Wetscream modderband (nieuw, etiket hangt er nog aan). Mag weg voor 20 euro incl verzending.
Mensen met interesse, mailen aub op animine@telenet.be
Geen PB gebruiken, kom nog zelden online.
grtz
Animine