Close please, VERKOCHT
Moderator:Beheerders
VERKOCHT, MAG SLOTJE OP
Laatst gewijzigd door Duoke op wo jan 04, 2006 8:43 pm, 13 keer totaal gewijzigd.
-
nee zeker van, dat is zo, aan de andere kant is dat ook zo dacht ik als ik me goed herinner, zoals mij meeste frames zie je dat ook, ik denk dat dat is voor grotere tandbladen, niet zeker, maar t'is HEEL ZEKER geen deuk hoor
ik behandel mijn gerief met respect... ok tzit altijd onder de modder ma das no big deal :p
MVGV WG B

ik behandel mijn gerief met respect... ok tzit altijd onder de modder ma das no big deal :p
MVGV WG B
-
- Contacteer:
Nou ik ben is gaan kijken, en hier is de waarheid...
het is GEEN deuk, het is ook aan de andere kant, geen lakschade,
Zo is de onderbuis op de achterbrug gemaakt aan beide kanten (versteveging ofzo) maar is geen deuk want men kan geen 2 identieke deuken maken op 2 identieke plaatsen, dus stop met zeuren dat het een deuk is of niet, want het is niet zo, als men niet gelooft men kan zelf komen kijken...
MVGV WG BrIaN
het is GEEN deuk, het is ook aan de andere kant, geen lakschade,
Zo is de onderbuis op de achterbrug gemaakt aan beide kanten (versteveging ofzo) maar is geen deuk want men kan geen 2 identieke deuken maken op 2 identieke plaatsen, dus stop met zeuren dat het een deuk is of niet, want het is niet zo, als men niet gelooft men kan zelf komen kijken...

MVGV WG BrIaN
-
- Contacteer: