Scott Strike 2001

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Gesloten
zonoskar
Scott Strike 2001

Bericht door zonoskar » do aug 04, 2005 11:01 pm

Een vriend van me heeft een z"n oude Scott Strike te koop. De fiets heeft de volgende specificaties:

- Scott Strike CFX100 frame met carbon voorkant en scandium (alu) achterbrug. Het voor frame is een jaar geleden vervangen onder garantie en de achterbrug is net nieuw (ook garantie).
- RockShox Psylo race voorvork, 90 tot 125mm veerweg, luchtgeveerd, olie gedempt.
- DT swiss achterdemper met lock-out, geeft 100mm veerweg achter.
- Mavic Crossmax wielenset (eerste model met platte spaken)
- Hope Enduro schijfremmenset, 180mm voor, 160mm achter.
- Syncross cranks
- Time carbon pedalen
- XTR achterderailleur
- crappy Sram draaischifters (weet model niet).
- Selle Flite TT zadel.
- de rest, veel ritchey meen ik.

Foto"s (klikbaar):

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Volgens mij is de fiets in 2001 gekocht, de wielen, voorvork, shifters, cranks, remmen zijn uit dat jaar. Zoals al gezegd is het frame geheel vervangen onder garantie (carbon voorkant was gescheurd bij de zadelklem en de achterkant op een las). Scott zei dat ze niet veel voorkanten kapot hebben gehad uit deze serie, maar wel veel alu achterkanten. Echter ze hebben een scandium achterkant gegeven die naar hun zeggen nog niet gesneuveld is, itt de normale alu achterkanten.

Er zijn wel wat probleempjes met de fiets:
- De coating op de achterdemper is wat afgesleten.
- De voorvork is ook niet meer 100%, de binnenpoten zijn wel nog onbeschadigd, maar iets binnenin zit niet lekker waardoor er lucht van de positieve naar de negatieve kamer lekt. Dit gaat niet heel snel overigens.
- Achterwiel mag wel eens opengehaald worden om te smeren, verder zijn de wielen wel recht.

De vraagprijs is 650 euro of doe een bod.
PS: de letters aan de andere kant van het frame zijn rood.

Christiaan

Re:Scott Strike 2001

Bericht door Christiaan » vr aug 05, 2005 12:10 am

Framemaat?

zonoskar

Re:Scott Strike 2001

Bericht door zonoskar » vr aug 05, 2005 8:12 pm

Sorry guys, hij had me ff niet door gegeven dat ie de fiets al verkocht had (gisteren). Hij is dus verkocht.

Gesloten