Getuned in maart 2005, SPV Evolve. Sindsdien 3x mee gebiked

Betere small bump-resistance, medium veren.
Nieuwe buitenpoten! Nieuwe Rebound versteller!
Een paar krasje op de kronen en op de steekas bout, maar buitenpoten zijn onberispelijk. Binnenpoten ander verhaal

In Bischofsmais mijn fiets geparkeerd tegen houten hek, moest met testbikes rijden. Fiets is toen verschoven en leunde tegen binnenpoot van de slider. Omdat er mensen op dat hek zaten te wiebelen zit er nu een mooie kras op. Voor 70 euro heb je een nieuwe binnenpoot.
Ik verkoop de vork omdat ik een meer plush ride wilde nadat ik ervaring op heb gedaan met de Fox DH40 (en daar ga je) geen geld voor een fox, dus een 888r is the next best thing.
Slider is een super vork zo licht en stijf zijn ze bijna niet. SPV demping is nou eenmaal niet aan iedereen besteed. Voor downhill ideaal, want flinke klappen pakt ie smooth op. Voor iemand rond de 70-80kg waarschijnlijk ook nog plush genoeg, met die medium veer. Mail met je vragen of je bod.
Met gratis WOODMAN (kleur pewter) headset (lees: ik krijg zelf de onderste race er niet vanaf en heb nu toch een king, dus mag je voor nix erbij hebben)