bmx te koop

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
bram_declercq
bmx te koop

Bericht door bram_declercq » wo jun 08, 2005 9:25 am

Vooral voor dirt en street:

ik heb nog een felt pyre te koop staan, in smurfenblauw.
Ik verkoop hem niet graag aan korte mensen, omdat die er minder plezier aan zouden hebben. (tenzij die korte mensen graag op grote fietsen rijden)

Ik denk dat het een 21" of 20,75" is (dat is de afstand van balhoofdbuis tot zadelbuis, over de top tube gemeten.)

Hij heeft 3 piece cranks van Voxom, een oryg rotor, een redelijk hoog stuur, Schwinn naven met 14 mm assen. voorvelg is een Odyssey pro factor, en achtervelg is een ALEx triple wall velg. De wielen zijn 4 x gekruist gespaakt dacht ik. zeker het achterwiel. De vork is een odyssey thermal 41 dirt (op deze vorken geeft odyssey levenslange garantie). Kortom: alles wat je nodig hebt voor een grote rijder, en vooral sterk genoeg voor goeie rijders. (vraag maar aan andere mensen op bmx forums. )

hier staat een fotootje:
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=140535

Deze is niet helemaal up to date (nieuwe achtervelg, vork is nu chromé, nieuw zadel,...)

Als er iemand nog grote rijders kent die een bmx zoeken... geef dit gerust door!!!

Prijs: om een idee te geven: cranks kosten nieuw 150 euro, vork 100 euro, wielen samen 250 euro...en dan tel ik het frame, het dk ironcross kettingblad, en al die andere zaken nog niet mee.

Om maar te zeggen dat het dure onderdelen zijn (voor een bmx), en ze zijn in heel goede staat.

Ik verkoop hem voor 300 euro.

Ik kan hem, bij serieuze interesse afleveren overal in vlaanderen, en misschien kan ik in nederland ook een stukje tegemoet komen met de auto.

laat maar iets weten via mail.

groetjes,
Bram

Plaats reactie