Stp 400 TREK OCLV+slr
Moderator:Beheerders
Hoi hoi, ik gen menne stp 400 verkope, 2jaar oud...
De Slr versie van de stp-400 serie, laten overkomen van Amerika...
CrossMax Sl en Xl wielen bijgeleverd...
Sid World Cup (electric blue, model 2002)
FSA K-Force MegaExo, model 2003
Verder alles carbon, stuur(easton ec70), barends van titec, stamp van easton, zadelpen van bb components...
Magura Hs 33 Race line remmen, Grip shifters, X.O van Sram, Voor drailleur XTR, Achter drailleur X.O van Sram ook... Nieuwe XTR cassette en dura ace ketting, Racing Ralph Banden + Continental Twisters, Time pedalen (carbon-titanium), Polar S720i Aanwezig voor snelheid en cadence en hartslag en...
UNIEKE TREK RACING TEAM ZADEL
Deze bike is tot in de puntjes getuned en weegt slechts 8.9kg...
Ong. een 2000a3000km, moet weg wegens knieletsel...
Voor meer info mail vangenechten_nick@hotmail.com
Onder de 5750€ gaat hij niet weg e...
De Slr versie van de stp-400 serie, laten overkomen van Amerika...
CrossMax Sl en Xl wielen bijgeleverd...
Sid World Cup (electric blue, model 2002)
FSA K-Force MegaExo, model 2003
Verder alles carbon, stuur(easton ec70), barends van titec, stamp van easton, zadelpen van bb components...
Magura Hs 33 Race line remmen, Grip shifters, X.O van Sram, Voor drailleur XTR, Achter drailleur X.O van Sram ook... Nieuwe XTR cassette en dura ace ketting, Racing Ralph Banden + Continental Twisters, Time pedalen (carbon-titanium), Polar S720i Aanwezig voor snelheid en cadence en hartslag en...
UNIEKE TREK RACING TEAM ZADEL
Deze bike is tot in de puntjes getuned en weegt slechts 8.9kg...
Ong. een 2000a3000km, moet weg wegens knieletsel...
Voor meer info mail vangenechten_nick@hotmail.com
-
Re:Stp 400 TREK OCLV+slr
Stp400 schreef:
Beetje kansloos?
huh waarom??? zitte nieuwe sl wielen bij enz... is nog in nieuwstaat die fiets..
De polar heeft ook pas een beurt gehad...
Dus jah... Wil je voor meer geld slechter rijden, koop dan een scalpel 4000 van cannondale... ;D
De polar heeft ook pas een beurt gehad...
Dus jah... Wil je voor meer geld slechter rijden, koop dan een scalpel 4000 van cannondale... ;D
-
Laat maar gast, dit is way over my budget.
Voor dat geld heb ik 3 topbikes!
Voor dat geld heb ik 3 topbikes!
voor nen fiets van 2 jaar oud nog meer dan 5000 euro dokke ?? :P
Kwil uwen topic niet verbrodden maar das heel veel geld nog dat je er voor vraagt.
Kmoet wel zeggen mooie fiets en succes met de verkoop
Kwil uwen topic niet verbrodden maar das heel veel geld nog dat je er voor vraagt.
Kmoet wel zeggen mooie fiets en succes met de verkoop
-
Je hoort het gast,
zet hem anders maar te koop op "rijkemiljonairszoontjesbikes.com" ;D
Nee succes met de verkoop maar het merendeel gaat hier om honderden euri"s. Maar ja een bike die net zoveel weegt als de helft van de gemiddelde bike op DP zal ook wel wat kosten.
zet hem anders maar te koop op "rijkemiljonairszoontjesbikes.com" ;D
Nee succes met de verkoop maar het merendeel gaat hier om honderden euri"s. Maar ja een bike die net zoveel weegt als de helft van de gemiddelde bike op DP zal ook wel wat kosten.
Het is echt het pareltje van de mtb"s...
Kwa rij eigenschappen op terein is het echt een pareltje...maar idd, als ik hem niet verkocht krijg zal hij dienen om eens naar de lokale supermarkt te rijden e :P
Kwa rij eigenschappen op terein is het echt een pareltje...maar idd, als ik hem niet verkocht krijg zal hij dienen om eens naar de lokale supermarkt te rijden e :P
Sorry voor mijn kritiek, maar schrijf eens normaal nederlands en volgens mij heeft die fiets nieuw nog geen 5750 gekost

Staat nog ene bij mijne lbs (weet nu nie echt of dat model is), maar ik denk als je er een 1000€ voor geef dat je gratis onderhoud bij krijgt voor een jaar.
hahaha zal wel zijn...
Tgaat hier wel over het slr model e, trek stp 400 slr... (das de honinggraadstructuur...) het frame is een softail e, en weegt net geen 1200Gr
Kdenk toch dat dit een site is waar ook waardevolle modellen opstaan en niet aleen oude bikes die je op zondagvoormiddag op de rommelmarkt ook kan kopen... :P
Tgaat hier wel over het slr model e, trek stp 400 slr... (das de honinggraadstructuur...) het frame is een softail e, en weegt net geen 1200Gr

Kdenk toch dat dit een site is waar ook waardevolle modellen opstaan en niet aleen oude bikes die je op zondagvoormiddag op de rommelmarkt ook kan kopen... :P
heb je er soms een plaatje van ??
Het zal dus zoiets zijn:
http://free.pages.at/mountainbike/img/b ... tp_400.jpg
Maar dan nog, hij blijft way overpriced voor een twee jaar oude bike!
Bovendien heet de honingraat-strucuur OCLV +HC, SLR is een toevoeging voor aluminium (Alpha SLR).
http://free.pages.at/mountainbike/img/b ... tp_400.jpg
Maar dan nog, hij blijft way overpriced voor een twee jaar oude bike!
Bovendien heet de honingraat-strucuur OCLV +HC, SLR is een toevoeging voor aluminium (Alpha SLR).
woow...lelijk ding...en nog steeds vind ik em die prijs niet waar :-X

Voor die centen mag je wel een foto verwachten van het exemplaar dat te koop staat.
Wat heeft dat ding nieuw gekost?
Wat heeft dat ding nieuw gekost?
En nu on topic, er wordt een fiets verkocht, wil je em hebben dan reageer je, wil je em niet of wil je alleen klagen over de prijs, dan mail de persoon in kwestie...
Dit zouden de foto"s moeten zijn...
De nieuwprijs is iets over de 8000€
ahja, de brakeboosters zijn nu ook van carbon en zijn ook nog sl wielen bij e... + cadence teller enz...
Je kan niet naar je MSN groep linken, zet je foto"s ff bij www.pinkbike.com dan kan je ze hier laten zien.
Hopelijk lukt deze ::)
EINDELEK ;D

EINDELEK ;D
Maat???
Is best een mooi bike en zal ook echt wel heel duur geweest zijn. Maar met je prijs moet je echt wat seriuezer worden. ook jij weet wat een nieuwe bike, wellicht in de aanbieding, kost. Deze kan je nieuw in de aanbieding makkelijk voor jou prijs kopen, dus gebruikt raak je hem daar nooit voor kwijt.
Dit is dus geen commentaar maar slechts een advies, voor als je hem echt wil verkopen.
PS: die goedkope stuurnok en magura remmen snap ik zo"n bike niet echt, wat dacht je van mooie licht v-brakes?
Groet SICK
Dit is dus geen commentaar maar slechts een advies, voor als je hem echt wil verkopen.
PS: die goedkope stuurnok en magura remmen snap ik zo"n bike niet echt, wat dacht je van mooie licht v-brakes?
Groet SICK
-
Die fiets ziet er echt uit alsof hij zo breekt als je ermee gaat mtb-en
maarja dat is vast niet zo, iemand had een keer een fiets opgebouwd die maar 6,9kg woog en daarmee kon hij streeten etc.

Goedkope stuurnok???
Ik weet het niet meer... Dan is hij het geld niet waard, en dan hij weer te goedkoop... 86€ voor een stuurnokje is toch genoeg vind ik...
De magura"s staan erop voor een betere rembehendigheid te hebben...
Ik weet het niet meer... Dan is hij het geld niet waard, en dan hij weer te goedkoop... 86€ voor een stuurnokje is toch genoeg vind ik...
De magura"s staan erop voor een betere rembehendigheid te hebben...

Als je deze fiets 8000 euro hebt betaald ben je dik in de k*kker genomen
Zelfs 5000 euro is duur voor deze fiets moest hij nieuw zijn
En da cranc is zeker genen mega exo (deze worden pas gemaakt vanaf dit jaar)

Zelfs 5000 euro is duur voor deze fiets moest hij nieuw zijn
En da cranc is zeker genen mega exo (deze worden pas gemaakt vanaf dit jaar)

Nee is ne Carbon Pro van Fsa (moest je dit mee volgen, dit is de voorloper met een andere benaming...) 175mm, JIS as(minste probs mee) en 22/32/44of46
***Als je deze fiets 8000 euro hebt betaald ben je dik in de k*kker genomen
***Zelfs 5000 euro is duur voor deze fiets moest hij nieuw zijn
Ik heb hem zelf in elkaar gestoken, en heb overal de goedkoopste prijzen genomen...
***Als je deze fiets 8000 euro hebt betaald ben je dik in de k*kker genomen
***Zelfs 5000 euro is duur voor deze fiets moest hij nieuw zijn
Ik heb hem zelf in elkaar gestoken, en heb overal de goedkoopste prijzen genomen...