Marzocchi Shiver DC
Moderator:Beheerders
Re:Marzocchi Shiver DC
eey ik heb geen monster maar wle een manitou X-vert en nog wat goedie"s dus
ik heb nog een
Dh spart bord
DH naaf (geen steekas maar snelspanner)
7 speeds shifter
een hydrolische rem zonder kabel!!
een marzocchi voorvork is lek reperatie 80 euro
ik heb nog een
Dh spart bord
DH naaf (geen steekas maar snelspanner)
7 speeds shifter
een hydrolische rem zonder kabel!!
een marzocchi voorvork is lek reperatie 80 euro
Ik heb wel een boxxer 2003.
Interesse?
Interesse?
Mail deze jongen eens! philipboddez@hotmail.com
Hij heeft een monster te koop staan (zie link) omdat hij een shiver of dergelijke wilt! Ik weet nie of hij geintresseert is, maar voorstellen kan geen kwaad he.
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=20048
Hij heeft een monster te koop staan (zie link) omdat hij een shiver of dergelijke wilt! Ik weet nie of hij geintresseert is, maar voorstellen kan geen kwaad he.
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=20048
Van welk jaar is je Marzocchi Shiver DC??
Wil je em niet verkopen?? ;D
Ik ken iemand die er wel 500 €wil voor neertellen .
-camou-
Wil je em niet verkopen?? ;D
Ik ken iemand die er wel 500 €wil voor neertellen .

-camou-
Hey rooky heb je m"n mail gehad? heb de indruk dat m"n mail beetje vreemd doet
mail me even op pbrookhuis@zonnet.nl m"n andere mailbox werkt schijnbaar niet goed.of anders via msn patrick_sylvia_@hotmail.com
euh een monster met 100mm veerweg??????? da besta nie! das een met 170mm of 180mm(weet nie justvan buiten).....maja goe als het je niet intresseert kan ik je niet verder helpen
Rooky schreef:
ik hou de fork zelf!
slotje AUB.!!
Goed. Ook al valt het onder topicvervuiling en andere shit, maar ik begin me nu al gruwelijk te ergeren aan je gedrag hier op DP. Meerdere inlognamen, iedereen weet dat je dezelfde persoon bent, je verkoopt razendsnel een zadel (dat je volgens mij nog niet eens had) en nu zit je eerst te zijveren dat je je vork wilt ruilen, en dan opeens niet.
Jongen, grow up en weet wat je wil, en kom dan eens terug.
[quote="D"n Helle"]
[
Goed. Ook al valt het onder topicvervuiling en andere shit, maar ik begin me nu al gruwelijk te ergeren aan je gedrag hier op DP. Meerdere inlognamen, iedereen weet dat je dezelfde persoon bent, je verkoopt razendsnel een zadel (dat je volgens mij nog niet eens had) en nu zit je eerst te zijveren dat je je vork wilt ruilen, en dan opeens niet.
[/quote]
uhm wat dat zadel betreft heb je deels gelijk.... hij had, maar nu niet meer omdat ik t heb gekocht. Het is zowaar mogelijk hier op dp dat een verkoop wel ns normaal en snel gaat. Dus niet van die voorbarige conclusies trekken. Das nie zo aardig he.
[
Rooky schreef:
ik hou de fork zelf!
slotje AUB.!!
[/quote]
uhm wat dat zadel betreft heb je deels gelijk.... hij had, maar nu niet meer omdat ik t heb gekocht. Het is zowaar mogelijk hier op dp dat een verkoop wel ns normaal en snel gaat. Dus niet van die voorbarige conclusies trekken. Das nie zo aardig he.
Gezien de staat van dienst van de opener van dit topic lijkt enig wantrouwen me wel op z"n plaats :-X
Ik sluit me dus van harte bij D"n Helle aan ;D
Ik sluit me dus van harte bij D"n Helle aan ;D
-
@ Rooky, iets minder mag ook wel he!!!
Btw verkoop je die vork nog of niet?!?
Volgens mij ben je alles behalve duidelijk. ???
Btw verkoop je die vork nog of niet?!?
Volgens mij ben je alles behalve duidelijk. ???
En op de koop toe , marginaal taalgebruik .
-camou-
PS.: SLOTJE !!!
-camou-
PS.: SLOTJE !!!