Bike vervoer te koop!!!!

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Gesloten
Giedo
Bike vervoer te koop!!!!

Bericht door Giedo » ma nov 22, 2004 12:39 pm

Ideaal vervoermiddel voor de bike"s!!!

Nissan Vanette met airco en stuurbekr.
280.000 km dealeronderhouden
vraagprijs 3500 euro"s

Afbeelding

MaxDamage

Re:Bike vervoer te koop!!!!

Bericht door MaxDamage » ma nov 22, 2004 1:24 pm

Effe offtopic:

Doe je hem weg omdat de wegenbelasting volgend jaar 500 procent omhoog gaat voor grijs kenteken? ;D

Giedo

Bericht door Giedo » ma nov 22, 2004 9:05 pm

Nee hoor, is een bedrijfsauto, de paps gaat een Vklasse op grijs kopen!!!

Word weer leuk de volgende bike vakantie ;D ;D

Ninko

Bericht door Ninko » ma nov 22, 2004 10:16 pm

Fijne tijd om een grijskenteken busje te verkopen :D:D

Gast

Bericht door Gast » di nov 23, 2004 12:14 am

ff offtopic::::

euh bijna 3ton gelopen en dan nog zoveel ervoor vragen? ::)

en in deze laatste maand dat grijs kenteken er af gaat? 1-1-05? ::)

ik wens je heeel veeel suc6 met verkoop! ;D

trouwens kijk es op marktplaats! allemaal grijskenteken autos die te koop staan ;D ;D ;D ;D

iedereen wil der vanaf ;D

suc6 iig!

greetz....

8)

Fry

Bericht door Fry » di nov 23, 2004 1:00 am

kun je zo een auto niet herinschrijven als gewoon voertuig?

Gast

Bericht door Gast » di nov 23, 2004 1:06 am

zou wel willen moet je er een achterbank in zetten! zodat er meer dan 2 mensen mee in kunt vervoeren!

moet je em opnieuw laten keuren door de RDW (rijks dienst wegverkeer)

kost je 50 euro!

maar voor een auto met 3 ton op de teller zou ik dat niet meer doen!

maar jah das mijn keus!

gr mark

tank24

Bericht door tank24 » di nov 23, 2004 11:11 am

nissan vanette met 3 ton op de teller, hoogste tijd voor revisie zou ik denken:)

als het nau een mooie diesel van VAG of mercedes was dan zou ie nog wel ff kunnen

succes hoor daar niet van!

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » di nov 23, 2004 1:52 pm

Net zo offtopic als de gehele verkoop;

Volgens Topgear laatste zondag is die Vanette, of de Serena zoals hij in personenwagen uitvoering heet, de langzaamst optrekkende auto die ze ooit mee gemaakt hebben. Weet uit ervaring dat inderdaad de term "traag" en enorm understatement is. ;)

Overigens; grijs rijden voor particulieren is over... ik baal ook als een stekker; rij 1600kg op gas, grijs kenteken... Dat dadelijk op geel voor een auto met twee stoelen is dus 6x zoveel betalen dan nu met daarnaast nog het feit dat de restwaarde van mn auto helemaal weg is.

Mooi is dat..... :? Scheit regering. Dient geen enkel doel; dat wat het op zou moeten leveren, brengt het zeker niet op... en je zet mensen op deze manier enorm voor het blok.

BEDANKT! >:(

Erikje

Bericht door Erikje » di nov 23, 2004 2:12 pm

[quote="DeKerf"s"]
Scheit regering.
[/quote]

Ten eerste: Ik schijt altijd met een lange IJ.......
Ten tweede, jij bent niet alleen zielig, met u ook nog anderen... mijn klanten die amerikanen verkopen (vrnl. grijs) zoals pick-ups (talkin""bout mooie bike vervoerders...) stoppen met investeren, ja dat voel ik direct in mijn eigen portemonnee door minder bonussen......

Erikje

msxx
Contacteer:

Bericht door msxx » di nov 23, 2004 2:13 pm

[quote="DeKerf"s"]

Volgens Topgear laatste zondag is die Vanette, of de Serena zoals hij in personenwagen uitvoering heet, de langzaamst optrekkende auto die ze ooit mee gemaakt hebben. Weet uit ervaring dat inderdaad de term "traag" en enorm understatement is. ;)

Overigens; grijs rijden voor particulieren is over... ik baal ook als een stekker; rij 1600kg op gas, grijs kenteken... Dat dadelijk op geel voor een auto met twee stoelen is dus 6x zoveel betalen dan nu met daarnaast nog het feit dat de restwaarde van mn auto helemaal weg is.

Mooi is dat..... :? Scheit regering. Dient geen enkel doel; dat wat het op zou moeten leveren, brengt het zeker niet op... en je zet mensen op deze manier enorm voor het blok.

BEDANKT! >:(
[/quote]

Jouw reaktie is begrijpelijk, maar er was sprake van rechtsongelijkheid, waarom zou jij met een auto van 1600 kg op gas maar 1/6e moeten betalen van de reguliere wegenbelasting? Dat is niet eerlijk tegenover anderen...

het doel van de regeling was de kosten drukken voor ondernemers, niet om rechtsongelijkheid voor particulieren in het leven te roepen...

Niettemin betaal ik ook liever wat minder wegenbelasting, of zelfs helemaal geen wegenbelasting.. ze ontvangen immers al genoeg accijns en dergelijke, maar dat is een andere discussie..

rene

Bericht door rene » di nov 23, 2004 2:37 pm

Hei jongens, dit is toch een fiets forum? Ga dan fietsen! Ik heb 5 fietsen en géén auto . . .
Ja, als ondernemer heb ik "m ook soms nodig, maar niet zovaak dat hebben goedkoper is dan huren. Er bestaat trouwens ook nog zoiets als OV....
Koop anders een klassieke auto (nog mooier ook). Betaal je ook minder belasting.
Daarnaast vin" ik trouwens dat de belastingen wat meer "verbruik gerelateerd" mogen wezen, dus bijvoorbeeld hogere accijns op benzine/gas/diesel (en dan ook nog: hoe vervuilender hoe duurder), minder belasting op kenteken. Maar waarschijnlijk schop ik nu tegen een paar toch al zere benen ::)

GTLTS

Bericht door GTLTS » di nov 23, 2004 3:02 pm

rene schreef:
Hei jongens, dit is toch een fiets forum? Ga dan fietsen! Ik heb 5 fietsen en géén auto . . .
Ja, als ondernemer heb ik "m ook soms nodig, maar niet zovaak dat hebben goedkoper is dan huren. Er bestaat trouwens ook nog zoiets als OV....
Koop anders een klassieke auto (nog mooier ook). Betaal je ook minder belasting.
Daarnaast vin" ik trouwens dat de belastingen wat meer "verbruik gerelateerd" mogen wezen, dus bijvoorbeeld hogere accijns op benzine/gas/diesel (en dan ook nog: hoe vervuilender hoe duurder), minder belasting op kenteken. Maar waarschijnlijk schop ik nu tegen een paar toch al zere benen ::)

idd....als we nog een paar jaar zo doorgaan dan kan je alleen nog maar over een grote parkeerplaats fietsen

msxx
Contacteer:

Bericht door msxx » di nov 23, 2004 3:36 pm

rene schreef:

Als fietser mag je best iets vriendelijker zijn voor de automobilisten hoor, zij betalen de wegenbelasting voor jouw fietspaden :p

rene

Bericht door rene » di nov 23, 2004 3:47 pm

Ik vind niet dat het hebben van een auto duur moet zijn, alleen het rijden ermee.... Dus ik ben tamenlijk lief voor automobilisten die weinig rijden....
Daarnaast: Als ik met m"n racefiets over de snelweg mag, wil ik daar best voor betalen . . . ;D

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di nov 23, 2004 4:18 pm

ff ontopic maar weer dan:

3 ton voor een diesel is helemaal niet zo veel hoor.
Ik heb een 405 break (grijs :?) met 310000 op de teller en die is nog picobello, kwestie van op tijd zijn beurtjes geven en lief zijn voor je autootje.
En een pa die wegenwacht is hebben helpt ook ;D ;D ;D
Die rijd btw in een golf met bijna 6 ton op de teller :o

dussssss©

Gast

Bericht door Gast » di nov 23, 2004 4:37 pm

Snak verhaaltjes graag ergens anders

dank u!

Cubeman

Bericht door Cubeman » di nov 23, 2004 4:49 pm

Freerider20 schreef:
Snak verhaaltjes graag ergens anders

dank u!

Sinds wanneer ben jij moderator ???

pZyteX

Bericht door pZyteX » di nov 23, 2004 4:50 pm

rene schreef:

fietsen naar todtnau, bwb etc ???

rene

Bericht door rene » di nov 23, 2004 5:05 pm

pZyteX schreef:
[
rene schreef:
Er bestaat trouwens ook nog zoiets als OV....

fietsen naar todtnau, bwb etc ???

lezen . . . ::)
Alhoewel, als je op de fiets gaat, is "t wel oké voor de conditie. Zie "t als fietsvakantie ;D
Maar ik geloof dat andere mensen graag ot willen :-*

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » di nov 23, 2004 5:41 pm

Dekerfs en andere, schrijf je in bij de KvK. Dat kost minder dan de 6x wegenbelasting en probleem is opgelost. bedrijfje in fietsen import ofzo

Cubeman

Bericht door Cubeman » di nov 23, 2004 5:55 pm

Ben je dan niet ook verplicht om aangifte te doen van BTW en een jaarrekening op te stellen ed.???
Ik geloof dat er wel wat meer bij komt kijken als alleen inschrijven en betalen van de inschrijving!

roadkill

Bericht door roadkill » di nov 23, 2004 6:26 pm

Ja kicke zet hem op naam van een bedrijf,hoef je alleen de bijtelling maar te betalen...... :( :o,Maarre de verhalen die ik hoor valt het wel mee(komt uit de officiele mailing naar bedrijfswagen dealers toe) Ik hoop dan ook dat die mailing klopt anders ben ik ook zwaar de LUL met me peug,maar dan gaat ie nog niet weg,wil me fietsen wel knap kunnen vervoeren !

Greetz Roadkill

P.s. nog ff over die Duitse diesels: daar wil je ook niets mee hebben hoor en kijk een op problemcar.nl(wil je echt nooit een Mercedes cdi..)

Gesloten