Ik zet het nog even hier neer voor ik het weggooi..
Sommige dingen mogen wat mij betreft gratis weg (verzendkosten voor de koper)
Hetgeen wat naar mijn inzien nog waarde heeft wil ik graag nog wel iets voor hebben, maar niet veel!
In de categorie gratis (afhalen, of opgestuurd na betaling van de verzendkosten)
- [s]
- Gripshift Grips
2 setjes, 1x noname en 1x sram.[/s]
[s] - Ritchey Logic zadel[/s]
- Formula Carbonio naaf
Zit helaas een scheurtje in.. wie heeft hier nog een goede bestemming voor? (bike museum)
- fietspedalen
- Kromme achterdemper
Ja krom.. misschien kan iemand nog wat met de veer? - Kapotte gripshift plasma shifter
voor onderdelen? het handvat gedeelte is nog goed. - Odi grips, met stukje eraf
Stukje eraf gehaald om met gripshift te rijden rechts..
Het volgende tegen elk aannemelijk bod
Ik moet er vanaf! dus doe een oneerbaar voorstel..
- [s]
- Sugino CSS-III Cranks+kettingbladen
Zelf nog even in elkaar zetten, kettingbladboutjes heb ik nog wel liggen denk ik, maar ben er niet zeker van of ze compleet zijn.[/s]
[s] - Scott zadel[/s]
- Ritchey zadelpen, 31.4, ingekort
[s] - Chainguide
Zonder rollertjes oid, ketting loopt gewoon over het plastic. Werkt prima, maar is wel flink versleten.[/s] - Shimano Alivio Cranks
Deze cranks hebben mij nooit in de steek gelaten.. zit nu een 42 tands blad op, zelf gebruikt voor street.. en nooit een kik gegeven (ja misschien zegt dat meer over mijn skillsmaar drops van 1meter no problemo..)
[s] - Retro XT remhandles
Links en rechts. Niet compatible met Vbrakes! [/s] - Truvativ Vbrake!!
Ook oud spul.. in het echt groener dan op de foto, heb geen idee hoe, en of het nog goed werkt..(anders dan "gewone" vbrakes zo te zien) - Quickrelease met bout, zadelpenklem, ceramic remblokjes, vbrake kabeldingetjes
Zie foto.. - Bottombracket, Shimano BBUN52 68-110mm
- Starfangled Nut + topcaps
- Sram PC68 ketting + powerlink
Weinig gebruikt, rij nu 9 speed dus heb er niks meer aan - Achterwiel met Rhynolite velg
LX naaf. Niet meer helemaal recht, paar spaaknippels beetje verrot. In ieder geval nog een leuke stevige velg. - Voorwiel
Rode brede velg, schijnt iets van sun te zijn. Naaf (alivio) is kapot (binnenkant mist) velg is nog goed. - Hutchinson Alligator 2.25" voorband
Niet vouwbaar. Achterband is er ook nog maar die is te erg versleten om nog te gebruiken (scheur aan zijkant)