Wat dacht je bij het openen van dit topic?
"De fiets is nauwelijks nieuw te koop en ene verkoopt em al?!"
Wel ja, ik ben er vroeg bij... Hetzelfde als vorig jaar met de Trek Feul 98 van mij. Die moest tegen 15 oktober de deur uit en vond in maart al een koper die geduldig gewacht heeft en nu heel tevreden rondrijdt op de fiets!!! De snelsten zijn er altijd goed af bij mij. Vraag maar aan de koper; ook over service heeft hij niet te klagen. De fiets heeft zelfs nog garantie en gratis nazicht binnen 3 maanden bij de desbetreffende fietsenmaker!.
Dus voor seizoen 2005 heb ik grootse plannen... Mijn fiets wordt een Trek Top Fuel 110 (maat: 17,5"). Voor de meesten, zelfs tweedehands, buiten bereik. Maar ken je iemand die zulk een topfiets wilt, er nog nooit één heeft kunnen kopen en nu de kans heeft om een fiets van minder dan een jaar oud (december 2004 -> oktober 2005) tegen ferm verlaagde prijs te kopen, laat hem contact opnemen met mij! Ik heb het voor hem!
Trek Top Fuel 110 kost nieuw €5.591 en, schat ik, tegen de €3000 verkocht worden. (de grootste foutmarge zal iets van een €100 zijn, meer of minder...) Ter herinnering; ik win niets, alles gaat naar Trek! Het is de minimumprijs die mij wordt opgelegd. Recent vernieuwde slijtingsonderdelen en groot onderhoud vlak voor verkoop zijn standaard. Bij aankoop ben jij de eerste eigenaar en geniet je van alle voordelen van de aankoop van een nieuwe fiets; garantie blijft lopen, gratis onderhoud na 3 maanden,...
Ik weet het; veel geld en veel geduld... maar veel voorwaarden en geduld beloond tegen oktober volgend jaar!
Greetz,
Julien.