Trek Top Fuel 110

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Wacko007
Trek Top Fuel 110

Bericht door Wacko007 » wo okt 27, 2004 4:48 pm

8)

Wat dacht je bij het openen van dit topic?
"De fiets is nauwelijks nieuw te koop en ene verkoopt em al?!"

Wel ja, ik ben er vroeg bij... Hetzelfde als vorig jaar met de Trek Feul 98 van mij. Die moest tegen 15 oktober de deur uit en vond in maart al een koper die geduldig gewacht heeft en nu heel tevreden rondrijdt op de fiets!!! De snelsten zijn er altijd goed af bij mij. Vraag maar aan de koper; ook over service heeft hij niet te klagen. De fiets heeft zelfs nog garantie en gratis nazicht binnen 3 maanden bij de desbetreffende fietsenmaker!.

Dus voor seizoen 2005 heb ik grootse plannen... Mijn fiets wordt een Trek Top Fuel 110 (maat: 17,5"). Voor de meesten, zelfs tweedehands, buiten bereik. Maar ken je iemand die zulk een topfiets wilt, er nog nooit één heeft kunnen kopen en nu de kans heeft om een fiets van minder dan een jaar oud (december 2004 -> oktober 2005) tegen ferm verlaagde prijs te kopen, laat hem contact opnemen met mij! Ik heb het voor hem!
Trek Top Fuel 110 kost nieuw €5.591 en, schat ik, tegen de €3000 verkocht worden. (de grootste foutmarge zal iets van een €100 zijn, meer of minder...) Ter herinnering; ik win niets, alles gaat naar Trek! Het is de minimumprijs die mij wordt opgelegd. Recent vernieuwde slijtingsonderdelen en groot onderhoud vlak voor verkoop zijn standaard. Bij aankoop ben jij de eerste eigenaar en geniet je van alle voordelen van de aankoop van een nieuwe fiets; garantie blijft lopen, gratis onderhoud na 3 maanden,...

Ik weet het; veel geld en veel geduld... maar veel voorwaarden en geduld beloond tegen oktober volgend jaar!

Greetz,

Julien.

Manual Frenkel

Re:Trek Top Fuel 110

Bericht door Manual Frenkel » wo okt 27, 2004 4:58 pm

nee ik dacht:
die is gek dat hij zoveel geld afschrijft op een fiets en daar dan zelf zo weinig profijt van heeft.

Maar goed, de 2e hands kopers zullen er blij mee zijn?
Is de breekbaarheid van Fuel-frames inmiddels opgelost?

Zane!

Bericht door Zane! » wo okt 27, 2004 5:04 pm

Mijn fiets wordt een Trek Top Fuel 110 (maat: 17,5"). Voor de meesten, zelfs tweedehands, buiten bereik.

lambal

zane

Wacko007

Bericht door Wacko007 » wo okt 27, 2004 5:13 pm

Lambal?! ??? Wa is da nu weer voor een woord? (ben Belg...dus... :P)
Als je daarmee bedoelt dat ik opschep dat ik veel geld zou hebben...
ik moet de fiets niet zelf betalen ;D. Bruikleen noemen ze dat bij Trek. (Doordacht systeem van verlening aan wedstrijdrenners waar iedereen baat bij heeft.)
Denk je dat een studentje van 19 jaar met een vakantiejob in de tuinbouw ooit zoveel geld kan bijeen sprokkelen?

@Helm;
- De prijs is een beginprijs... Als er hogere bieders zijn natuurlijk... logisch eh?!
- Breekbaarheid ??? De fiets (vorig jaar Feul 98 "04) heeft met mij het ruwste doorstaan en heeft tevens Sebastien Delfosse (Fuel 98 "04), Joris Raymakers (Feul 100 "04) en nog andere hevige Trekrenners doorstaan zonder de minste breuk...

Greetz,

Julien.

Muselaers-Aapjes

Bericht door Muselaers-Aapjes » wo okt 27, 2004 6:24 pm

Hij bedoelt wanker denk ik.

Wacko007

Bericht door Wacko007 » do okt 28, 2004 7:11 am

En wa is wanker???
Hebben jullie geen normale woorden?
;)
Allé ja, kmag er mss niet veel van verstaan, maar als ik mijn woordenschatje zou moeten gebruiken, gaan jullie er ook aan ze...

Greetz,

Julien.

Plaats reactie