Re:Cannondale F300 cad3
Moderator:Beheerders
fiets staat te koop omdat ie niet meer gebruikt wordt :"(
product: Cannondale F300 cad3
maat: 17
kleur: geel
status: in goede staat, weinig gebruikt netjes onderhouden
foto: http://www.pinkbike.com/photo/pbpic286686.
prijs: 100 euro
product: Cannondale F300 cad3
maat: 17
kleur: geel
status: in goede staat, weinig gebruikt netjes onderhouden
foto: http://www.pinkbike.com/photo/pbpic286686.
prijs: 100 euro
Hoi,
Voor 100,- euro is tie verkocht ;D
Ik heb je gemaild waar je woont enz,kan ik e.v.t. vanavond halen anders morgen.
Voor 100,- euro is tie verkocht ;D
Ik heb je gemaild waar je woont enz,kan ik e.v.t. vanavond halen anders morgen.
Snorkel hij is voor jouw, heb je mail terug gestuurd ;D ;D ;D
Heb mail ontvangen,kom morgenochtend halen.

En meteen maar "s middags te koop gezet? www.marktplaats.nl/markt/fietsen/mounta ... m?oudei=20
niet echt een strakke deal...
niet echt een strakke deal...
Yep,zo werkt handel.
Naast fietsjes koop ik zo ook vaak auto,s.
Zo heb ik nog een hele leuke A8 2.5TDI uit 96 voor 9.500!! Is nie duur ;D [geen inruil op mogelijk]
Naast fietsjes koop ik zo ook vaak auto,s.
Zo heb ik nog een hele leuke A8 2.5TDI uit 96 voor 9.500!! Is nie duur ;D [geen inruil op mogelijk]
Help me effe onthouden dat ik jou nooit iets verkoop . . . :-X
En je parts die je koopt bij je LBS???
Deze gaan gemiddeld ook 100% over de kop.
Daarnaast hebben groothandels ook regelmatig partijen of aanbiedingen die een dealer goedkoop inkoopt,maar wel voor de gangbare prijs verkoopt,marge 150/tot soms wel 200%
Ik doe hetzelfde,ik koop vaak parts bij Kreidler in DL waarbij het vanaf mij al +150% doorgaat naar een dealer,by the way je moest is echt weten wat een fiets een fabrikant kost om te maken ;D Dan word je nog veel minder blij.
Zo heb ik laatst een hele partij Sram 9.0 cassettes gehad,uit dumppartij kost mij per cassette 6,80 euro waren snel weg voor 22.50 euro p/s maal 300 stuks,reken uit je winst.
Maar dat is de leuke zijde,wat dacht je van de rustige wintermaanden,de auto,s die ik heb staan wel in de verzekering en belasting zitten,particulier verzekeren is helemaal verschrikkelijk,en wat denk je hoe zulke blauwe enveloppen ik krijg??
Deze gaan gemiddeld ook 100% over de kop.
Daarnaast hebben groothandels ook regelmatig partijen of aanbiedingen die een dealer goedkoop inkoopt,maar wel voor de gangbare prijs verkoopt,marge 150/tot soms wel 200%
Ik doe hetzelfde,ik koop vaak parts bij Kreidler in DL waarbij het vanaf mij al +150% doorgaat naar een dealer,by the way je moest is echt weten wat een fiets een fabrikant kost om te maken ;D Dan word je nog veel minder blij.
Zo heb ik laatst een hele partij Sram 9.0 cassettes gehad,uit dumppartij kost mij per cassette 6,80 euro waren snel weg voor 22.50 euro p/s maal 300 stuks,reken uit je winst.
Maar dat is de leuke zijde,wat dacht je van de rustige wintermaanden,de auto,s die ik heb staan wel in de verzekering en belasting zitten,particulier verzekeren is helemaal verschrikkelijk,en wat denk je hoe zulke blauwe enveloppen ik krijg??
Lekker belangrijk hoe jij je winst maakt, het gaat er over dat je anderen naait, en niet eens probeert om het iets te laten lijken.
Het is heel simpel,je bied iets aan je noemt je prijs en ik koop het of niet.
Daarnaast kan iedereen zo zien wat iets gemiddeld waard is als je wat rondkijkt op diverse sites.
Handel,niet meer en niet minder heeft niets met naaien te maken.
Daarnaast kan iedereen zo zien wat iets gemiddeld waard is als je wat rondkijkt op diverse sites.
Handel,niet meer en niet minder heeft niets met naaien te maken.
Wil je kopen of verkopen? Lees dit eerst!
7. Handelaren/ winkeliers neem contact op met ruben@dirty-pages.net
::)