Re:Michelin Comp 32
Moderator:Beheerders
3 splinternieuwe exemplaren, 1 nauwelijks gebruikt, 1 al wat meer gebruikt.
Ben zeer tevreden van degene waar ik nu mee rij, maar wil iets anders proberen. Enkel ernstige bieders graag.
Ben zeer tevreden van degene waar ik nu mee rij, maar wil iets anders proberen. Enkel ernstige bieders graag.
Die zijn 2,8 ofnie??
Wat vraag je voor een nieuwe en nauwelijks gebruikte?
gr Koen
Wat vraag je voor een nieuwe en nauwelijks gebruikte?
gr Koen
Die zijn inderdaad 2.8". Wat dacht je van 30,00€ voor de nieuwe en 25,00€ voor de nauwelijks gebruikte. De wat meer gebruikte mag weg voor 15,00€.
Als je een beetje in de buurt van Antwerpen woont, komen daar geen verzendingskosten bij.
Als je een beetje in de buurt van Antwerpen woont, komen daar geen verzendingskosten bij.
Nee ik woon niet echt in de buurt van Antwerpen.
Maar in Nederland.
Weet jij zo wat verzenden dan gaat kosten?
gr Koen
Maar in Nederland.
Weet jij zo wat verzenden dan gaat kosten?
gr Koen
Als ik het vanuit België doe, ergens rond de 25,00E. Als ik eerst naar een Nederlands postkantoor ij, moet het kunnen voor 7-10,00E. Die prijzen zijn wel berekend op het volledige pakket banden, 5 stuks in 1 pakket dus. Ik moet dan alleen nog een doos zoeken waar alles in 1 keer in past, anders worden het waarschijnlijk 2 pakketten.
Luc schreef:
Ik moet dan alleen nog een doos zoeken waar alles in 1 keer in past, anders worden het waarschijnlijk 2 pakketten.
Kan je toch gewoon alles aan elkaar binden? Ik heb toch es banden besteld in Engeland en die waren me zo"n folie ingepakt (waren 2 stuks + nog wat onderdelen tussen).
Da"s natuurlijk ook nog een idee. Eerst maar eens afwachten of we hier een deal hebben ...
check mail
Done ... nog niks gezien ???
Nee klopt krijg steeds foutmeldingen
Maar wat dacht je van E 65,- met opsturen voor een nieuwe en die nauwelijks gebruikte?
Gr Koen

Maar wat dacht je van E 65,- met opsturen voor een nieuwe en die nauwelijks gebruikte?
Gr Koen
Je bedoelt dus 65,00E voor 1 nieuwe en de nauwelijks gebruikte, incl. verzenden? Klinkt niet slecht. Ben je zeker dat je het emailadres goed gespeld hebt? Anders gewoon eens een copy-paste doen vanuit m"n profiel, of daar gewoon klikken ...
sjek mail
Blijven dus nog over:
2 splinternieuwe aan 30,00E/st.
1 gebruikte aan 15,00E
2 splinternieuwe aan 30,00E/st.
1 gebruikte aan 15,00E
Correctie:
1 splinternieuwe aan 30,00E/st.
1 nauwelijks gebruikte aan 25,00E