Cannondale F900SX 2000

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
gringo30
Cannondale F900SX 2000

Bericht door gringo30 » vr dec 26, 2003 9:14 pm

Mijn Cannondale F900SX mag de deur uit. Hij is van 2000 en heeft geloof het of niet maar 1500 km gereden en dit omwille een heel simpele reden. De originele Coda remmen konden me niet stoppen, dus ik heb de fiets twee jaar aan de kant gezet tot ik er dit jaar eindelijk compatibele Shimano remmen op heb geplaatst. Ik heb in die periode ook een Jeckyl 500 gekocht en daar heb ik vaker mee gereden (staat nu trouwens ook te koop omwille van opnieuw een nieuwe fiets). De kadermaat is XL (ik ben 1m89) de Coda schijfremmen zijn dus vervangen door shimano m525. Nieuwe banden, nieuwe ketting en kettingbladen, gemengd XT-XTR, nieuw computertje op de Lefty vork. Kleur zwart, zie foto, enkel de sticker heeft wat geleden door mijn kofferdragers. De fiets heeft nooit competitie gereden of dergelijks meer, ik ben gewoon een materiaalfreak die zichzelf verwent.
Deze fiets heeft nieuwprijs toen 3200 euro gekost, zonder alle extra"s die ik er op heb gezet. Nu vraag ik er 1100 voor. Je kunt de fiets komen bewonderen in 1 der mooiste MTB gebieden van Vlaanderen nl in Ronse. Mail me op apotheek.rommel@skynet.be als je meer info en foto"s wilt.

zonoskar

Re:Cannondale F900SX 2000

Bericht door zonoskar » vr dec 26, 2003 9:22 pm

gringo30 schreef:
Kleur zwart, zie foto, enkel de sticker heeft wat geleden door mijn kofferdragers.

Hmm, volgens mij ben je de foto die je wou plaatsen vergeten...

Plaats reactie