NU!!! VOOR DINSDAG 25/11/2003 HALEN ....MAAR 1650 EURO BETALEN!! Hij moet namelijk weg want het gaat me te veel aan mijn hart:-)
Ruilen voor een Sony PCG TR1MP Notebook mogelijk!!!
Door het krijgen van een ernstig ongeluk (niet met de fiets:-) ben ik genoodzaakt mijn mountainbike te verkopen. Een prachtige 2003 Specialized Epic M-4 FSR, kleur rood, maat L en voorzien van voor en achtervering (de mooie SKAREB COMP (voor) en Fox Brain (achter)) en een prachtige groep onderdelen.
De fiets is net voor het ongeval aangeschaft en totaal 2 x op gefietst (alleen op de weg). Een afstand van 30 K op de teller dus splinter nieuw. Valt nog steeds binnen de garantie en is compleet met aankoopbon op framenummer afgegeven.
Als extra een complete set nieuwe Hutchinson Pyton TS SKW kevlar banden (de banden op de fiets zijn nieuw en van het merk Specialized S-Works dus men kan deze voorraad aardig voorruit), een BBB pompje (de beste) voor de verende achtervork. Een extra stuur (zit nu een Easton stuurtje op), Inca Carbon Bar ends, Time A.T.A.C pedalen (echt een must voor in het terrein) en een stel ongebruikte maat 43 Diadora GEKO mountainbike schoenen (super en ook voor maat 42).
Alle materialen van schoenen tot en met de fiets zijn ongebruikt en splinternieuw. Door zwaar letsel aan mijn arm ben ik niet meer in staat de fiets te gebruiken en er naar kijken is verschrikkelijk zonde bij deze materialen.
Degene die het eerste komt en betaald kan de spullen meenemen. Niet afdingen want daar begin ik niet aan. De spullen moeten weg dus heeft u serieus interesse dan hoor ik dat graag. De prijs van 1800 euro voor dit alles is denk ik meer dan aantrekkelijk.
Zie ook www.marktplaats.nl
Veel succes met de fiets en extraÂ’s.
NU!!! VOOR DINSDAG 25/11/2003 HALEN ....MAAR 1650 EURO BETALEN!! Hij moet namelijk weg want het gaat me te veel aan mijn hart:-)
Bel nu: 0652690379 of mail l.drees@chello.nl
2003 Specialized Epic M-4 FSR (Nieuw)
Moderator:Beheerders
-