Frame MCM Team = WEG
Moderator:Beheerders
Ja, de kogel is tru the church.
Na lang wikke en weege doe ik em met pijn in het hart weg :"(
Reden is dat het toch een te groot frame voor mij is.
-Frame is van aug 2002, is wel model 2001 dus.
-Ongeveer 500km mee gereden (veel te weinig dus)
-Bijna geen beschadiging! (alleen de geijkte plaatsen ivm chainsuck)
en een krasje of wat op de bovenbuis van de remhendel.
-Rijeigenschappen hoef ik niet op in te gaan dacht ik ;D ;D ;D
Voor minder dan 600 E gaatie er niet uit!!
Grtz Diablo
Na lang wikke en weege doe ik em met pijn in het hart weg :"(
Reden is dat het toch een te groot frame voor mij is.
-Frame is van aug 2002, is wel model 2001 dus.
-Ongeveer 500km mee gereden (veel te weinig dus)
-Bijna geen beschadiging! (alleen de geijkte plaatsen ivm chainsuck)
en een krasje of wat op de bovenbuis van de remhendel.
-Rijeigenschappen hoef ik niet op in te gaan dacht ik ;D ;D ;D
Voor minder dan 600 E gaatie er niet uit!!
Grtz Diablo
Re:Frame MCM Team 2002 Te Koop! 21,5 inch
ff offtopic maaruh...
Weet je zeker dat deze fiets uit 2002 is???
Bij mijn weten is dit een van de eerste series MCM"s die er op de markt waren Denk dus eerder dat ie 2000 of 2001 is..
Ook te zien aan de vork en cranks namelijk...
denk dat 900 euro dan best een beetje veel is...
maar verder veel succes met de verkoop!
mzzls Gemini
Weet je zeker dat deze fiets uit 2002 is???
Bij mijn weten is dit een van de eerste series MCM"s die er op de markt waren Denk dus eerder dat ie 2000 of 2001 is..
Ook te zien aan de vork en cranks namelijk...
denk dat 900 euro dan best een beetje veel is...
maar verder veel succes met de verkoop!
mzzls Gemini
-
denk dat hij alles los heeft gekocht, kan me niet een mcm herinneren die deze opbouw erop had zitten ??? maar 900 dus compleet?
Is een 2001 model dus, en ik heb er verstand van. En veel ook!
Nog even for the record..
Spullen die erop ziten zijn idd van het eerdere model MCM Team, echter ik heb de fiets 2e hands gekocht en ben zo hier en daar wat aan het veranderen geweest.
Mijn geluk was dat er na een tijd een scheurtje in het frame zat, heb toe van GIANT een spiksplinter nieuw frame mogen ontvangen, dit frame dus.
Ik heb alle papieren erbij die aantonen dat ik dit frame sinds vorig jaar Augustus heb.
Ik kan echter niet aan de grootte wennen, tja als ik toen wist wat ik nu weet had ik em waarschijnlijk niet gekocht.
Ik denk zelf dat het wel een redelijke prijs is,
Grtz Diablo
Spullen die erop ziten zijn idd van het eerdere model MCM Team, echter ik heb de fiets 2e hands gekocht en ben zo hier en daar wat aan het veranderen geweest.
Mijn geluk was dat er na een tijd een scheurtje in het frame zat, heb toe van GIANT een spiksplinter nieuw frame mogen ontvangen, dit frame dus.
Ik heb alle papieren erbij die aantonen dat ik dit frame sinds vorig jaar Augustus heb.
Ik kan echter niet aan de grootte wennen, tja als ik toen wist wat ik nu weet had ik em waarschijnlijk niet gekocht.
Ik denk zelf dat het wel een redelijke prijs is,
Grtz Diablo
Diablo schreef:
Nog even for the record..
Spullen die erop ziten zijn idd van het eerdere model MCM Team
Dit was geen MCM Team maar een "gewone" uit 1999.
Abuse that Sl*t schreef:
maar 900 dus compleet?
Alleen het Frame dus....
Back on Top!
Doe anders een Bod, wie weet ......
Doe anders een Bod, wie weet ......

Oh yeaH ;D
Re:Frame MCM Team 2002 Te Koop! 750 E??
We zijn wat met de prijs gedropt !!
En staan weer lekker on Top
Doe een Bod!!
Grtz Diablo
En staan weer lekker on Top
Doe een Bod!!
Grtz Diablo
Doe er nog eens 450 of zo bij en je hebt em, schitterend frame voor dat geld! ;D
700 sleuro"s voor een los frame uit 2000 - 2001 maar zeker geen 2002 model kijk maar eens deftig aar de kleur van de carbonne buize dan zie je direct dat deze bruin zijn en niet zwart zoals het 2002 - 2003 model.
Dus moest je nu een redelijk bedrag vragen van 350 a 400 euro zou ik en andere mensen hem wel eens durven kopen of 900 euro voor de complete bike is een eerlijke deal.
Maar de mensen proberen wijs te maken dat je een frame hebt uit 2002 is zeker niet eerlijk of je bent misschien verkeerd ingelicht door je bikeshop dat kan ook.
Dus moest je nu een redelijk bedrag vragen van 350 a 400 euro zou ik en andere mensen hem wel eens durven kopen of 900 euro voor de complete bike is een eerlijke deal.
Maar de mensen proberen wijs te maken dat je een frame hebt uit 2002 is zeker niet eerlijk of je bent misschien verkeerd ingelicht door je bikeshop dat kan ook.
De 2001 staat wel bijna zeker garant voor een nieuwe, dat waren de scheurgrage jaren van de MCM :P
OK daar gaan we weer.
Als je kijkt op de site http://www.giant-community.de en je kijkt op modeljaar 2001 van de frames dan zie je een schitterend mooi frame staan dat BIJNA hetzelfde is als dat van mij.
Ik zeg bijna omdat het zichtbare verschil met het 2002 frame is dat daar geen chanstay-protector op zit itt het 2002 frame waar dat wel op zit.(zwart linnen sticker met in het geel GIANT erop)
Dit is echter op mijn foto niet te zien omdat ik daar nog een chainstay-protector overheen heb gedaan, dit is een foutje van mij.
Zie aldus dezelfde site maar dan 2002 modellen.
Vervolgens komt daar het feit nog bij dat ik een bon heb van mijn LBS dat het frame in Augustus geleverd is aan mij (zijn factuur van GIANT aan hem) en het feit dat de 2003 modellen pas zwarte buizen kregen.
Ik durf dus wel te beweren dat dit een 2002 model is en ik nodig dan
ook iedereen uit om dit onderuit te halen maar wel graag op een fatsoenlijke manier en met goede argumenten.
Ik ben niet iemand die de zaak probeert te naaien, ik probeer gewoon een goede deal voor een goed frame te maken.
Zo, en laat nu de experts maar aan het woord en houdt het een beetje leuk
Grtz Diablo
Als je kijkt op de site http://www.giant-community.de en je kijkt op modeljaar 2001 van de frames dan zie je een schitterend mooi frame staan dat BIJNA hetzelfde is als dat van mij.
Ik zeg bijna omdat het zichtbare verschil met het 2002 frame is dat daar geen chanstay-protector op zit itt het 2002 frame waar dat wel op zit.(zwart linnen sticker met in het geel GIANT erop)
Dit is echter op mijn foto niet te zien omdat ik daar nog een chainstay-protector overheen heb gedaan, dit is een foutje van mij.
Zie aldus dezelfde site maar dan 2002 modellen.
Vervolgens komt daar het feit nog bij dat ik een bon heb van mijn LBS dat het frame in Augustus geleverd is aan mij (zijn factuur van GIANT aan hem) en het feit dat de 2003 modellen pas zwarte buizen kregen.
Ik durf dus wel te beweren dat dit een 2002 model is en ik nodig dan
ook iedereen uit om dit onderuit te halen maar wel graag op een fatsoenlijke manier en met goede argumenten.
Ik ben niet iemand die de zaak probeert te naaien, ik probeer gewoon een goede deal voor een goed frame te maken.
Zo, en laat nu de experts maar aan het woord en houdt het een beetje leuk

Grtz Diablo
Grappig: mijn 2001 heeft wel zo"n zwarte linnen sticker. Waarom is het geen 2002 model: geen geintegreerde headset.
@Brum: 2000 en eerder waren de scheur-jaren.
@Brum: 2000 en eerder waren de scheur-jaren.
Ik denk:
hij heeft em in augustus 2002 gekregen, maar omdat het garantie was en Giant had nog een zeecontainer met 2001 modellen staan, heeft Giant hem een 2001 model gegeven ;D
Maar sowieso moet je niet raar opkijken als je niet het volle bedrag ervoor krijgt wat je graag zou willen, grote maten zijn nou eenmaal moeilijker te verkopen ::)
;D das een mooie zin btw
hij heeft em in augustus 2002 gekregen, maar omdat het garantie was en Giant had nog een zeecontainer met 2001 modellen staan, heeft Giant hem een 2001 model gegeven ;D
Maar sowieso moet je niet raar opkijken als je niet het volle bedrag ervoor krijgt wat je graag zou willen, grote maten zijn nou eenmaal moeilijker te verkopen ::)
Ik zeg bijna omdat het zichtbare verschil met het 2002 frame is dat daar geen chanstay-protector op zit itt het 2002 frame waar dat wel op zit.
;D das een mooie zin btw
Exar schreef:
Grappig: mijn 2001 heeft wel zo"n zwarte linnen sticker. Waarom is het geen 2002 model: geen geintegreerde headset.
Kijk: dat zijn uitspraken waar ik iets mee kan.
Goed, ga ervanuit dat het idd dan een 2001 model is, wat is dan volgens
jullie een redelijke prijs? Het frame is pas 1 jaar oud.
Voordeel van het 2001 model tov het 2002 is wel dat er geen geintegreerde Headset op zit

@WYTZE ik doe mijn best
helft van de nieuwprijs, E600 ?
Ja daar zat ik ook ongeveer aan te denken.
Re:Frame MCM Team Aug 2002(model 2001) Te Koop! 21,5 inch
Helemaal niemand?

Re:Frame MCM Team Augustus 2002(model 2001) Te Koop! 21,5 i
Is er dan echt niemand die dit mooie freempje wil??
Re:Frame MCM Team Augustus 2002(model 2001) Te Koop! 21,5 i
kennelijk niet!!