(check andere topic)
Moderator:Beheerders
Heb je gemaild.
Re:MEGA UITVERKOOP!
Z1 verkocht!
Komop mensen, spullen moeten echt weg.
Bieden via mail mag ook!
Komop mensen, spullen moeten echt weg.
Bieden via mail mag ook!
Re:MEGA UITVERKOOP!
kick
Re:MEGA UITVERKOOP! (prijzen verlaagd!)
Ik heb wel een oogje op je FSA Chainguide.
Prijs is oké, zou alleen ff een update over de specs willen hebben. Tussen welke maten is hij verstelbaar en montage is gewoon achter de lockring van de BB toch??
Prijs is oké, zou alleen ff een update over de specs willen hebben. Tussen welke maten is hij verstelbaar en montage is gewoon achter de lockring van de BB toch??
Mathijs schreef:
Ik heb wel een oogje op je FSA Chainguide.
Yo mathijs om ff voor niels te spreken, die guide is instelbaar van 36 tot 50 tanden en komt idd achter de bb lockring. Ik heb deze guide ook weten aan te passen voor hollowtech 2 lagers (die zijn standaard te dik en icm een 73 mm bracket komt de as dan niet ver genoeg naar buiten), dus daar kan ie eventueel ook gewoon op als het moet.
Positie van de rollers in zowel hoogte als zijwaarts (voor je kettinglijn) is makkelijk te veranderen.
Aah, oke. Bedankt. Heb nu DMR Speedguide, deze moet ook wel passen en zal waarschijnlijk beter werken.
Hey Mathijs,
Ik heb de advertentie hier nu pas gechecked maar iemand op mountainbike.nl was al eerder dus helaas.
Mocht er alsnog iets misgaan dan is hij als eerste voor jou. Ik kan er echt niets aan doen.
groeten Niels
Ik heb de advertentie hier nu pas gechecked maar iemand op mountainbike.nl was al eerder dus helaas.
Mocht er alsnog iets misgaan dan is hij als eerste voor jou. Ik kan er echt niets aan doen.
groeten Niels
Ok, cool. Geen probleem. Gewoon pech.
Gelukkig heb ik nog eentje die het nog wel doet, maar deze zal wat beter werken.
Gelukkig heb ik nog eentje die het nog wel doet, maar deze zal wat beter werken.
Chainguide definitief weg.
Bieden mag ook.
Bieden mag ook.
Frame weg. Komop mensen....
ben op zoek naar een shifter + achterderailleur + cassette + ketting
en ook wel voorderailleur en schifter.
Kan jij me op weg helpen
cheers
Bas