Te koop: Marzocchi 888rt '04

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

bart-fmx

Bericht door bart-fmx » di aug 15, 2006 3:27 pm

Moet je even nagaan.
1. Jij beweert dat je geen gevaarlijke vork wilt verkopen. Echter jij komt zelf niet met het feit dat er in de vork een scheur zit. Je moest daarop geattendeerd worden door Faxmulder.

2. Steelfarmer heeft de vork in goede staat aan jou afgeleverd. Ik ben zelf aanwezig geweest bij de demontage van de vork en voorwiel. Ik wil mezelf niet ophevelen hier maar ik werk in een betere speciaalzaak in Apeldoorn. Toen jij de vork hebt opgehaald was de vork in goede staat. Het verhaal van de olie klopt maar over scheuren is nooit gesproken.

3. Tot nu toe vind ik dit van jou een LAGE actie. Mede door het feit dat jij een kapotte vork verkoopt zonder dat te zeggen in je eerste post.

Voor verdere vragen/opmerkingen mag je me een PB sturen.

Bart
nothing beats cubic inches

kooz
Contacteer:

Bericht door kooz » di aug 15, 2006 3:59 pm

als toevoeging:

heb ik ook op het punt gestaan deze vork te kopen..
en ik weet dat casper zeker geen jongen is die zijn spullen verkoopt met scheuren erin. en daarbij weet ik ook, dat als hij gescheurd geweest zou zijn..hij dat zeker tegen mij gezegd zou hebben toen ik hem wou kopen..
want ik ken hem persoonlijk en fiets ook nog wel eens met hem.

kooz

Braaat

Bericht door Braaat » di aug 15, 2006 4:10 pm

Ik begrijp deze reactie. En als dit een bekende van mij zou zijn, zou ik precies hetzelfde reageren.
Echter, ik weet hoe deze vork aan mij vekocht is. Als ik zelf de scheur zou hebben veroorzaakt, ben ik echt de rotste niet om dat toe te geven. Wat heb ik eraan om iemand onterecht te beschuldigen van zoiets. Ik blijf hoe dan ook (blijkt nu) met die vork zitten.

Die foto die daar staat is genomen voordat ik ooit maar een inbussleutel naar die vork gewezen heb.
Street-Illegal

kooz
Contacteer:

Bericht door kooz » di aug 15, 2006 4:13 pm

ik moet je i.i.g. gelijk geven dat deze foto zowieso voor 20 juni of rond die dag genomen moet zijn, aangezien sinds die tijd de jrT die ernaast staat in mijn bezit is.

kooz

Braaat

Bericht door Braaat » di aug 15, 2006 4:21 pm

Ik heb die foto genomen op de dag dat de Jr.T eruit ging (anders had ie er ook niet naast kunnen staan) en de 888 erin ging.
Te weten: vrijdag 2 juni 2006, 17:21:08

Ik heb de vork opgehaald: Zondag 28mei.
Street-Illegal

Ironhorse Erik
Contacteer:

Bericht door Ironhorse Erik » di aug 15, 2006 4:26 pm

maakt geen reet uit hoe die scheur erin is gekomen
gaat erom dat je hem wilde verkopen onder valse voorwendselen.

E

Gast

Bericht door Gast » di aug 15, 2006 4:56 pm

Dude,

Ik ben ingenieur en die plek waar jouw scheur zit is gewoon hopeloos, dat deel kan je weggooien.

Las niet (of iig zo min mogelijk) aan gietaluminium!!

Braaat

Bericht door Braaat » di aug 15, 2006 5:04 pm

Goh, ik ben ook Ingenieur, en ik heb geleerd dat je eerst een schade grondig moet bekijken voordat je conclusies trekt.

Maargoed, ik ben inmiddels overtuigd, dat het niet uitmaakt wat ik vind. Maak je geen zorgen, ik zorg voor een nieuw paar onderpoten.
Street-Illegal

Erikje

Bericht door Erikje » di aug 15, 2006 5:15 pm

Goed, genoeg verteld en gehoord.

Er is iemand die een Marzocchi wil verkopen met een scheur.

Verder geen vervuiling híer AJB, verder lekker per PB

Indien anders besloten wordt door dezen en/of genen dan gaat er een slotje op en direct de prullenbak in.

Erikje

Plaats reactie