De fiets is in hele nette staat!
Hij werd gebruikt in binnen en buitenland, voor de nederlandse routes is het een fijne fiets erg comfortabel de banden waren het grootste issue in nederland(ik had geen zij telkens te wisselen).
Voor in het buitenland is de fiets nog beter!
Ik heb offset bushings in de achterdemper gezet, hierdoor wordt de bottombracket wat lager waardoor hij fijner in bochten ligt je krijgt dan een lager gecentreerd gewicht. Tevens zorgt het ervoor dat de balhoofdhoek wat flauwer wordt zodat je een stabielere fiets krijgt en minder snel over je stuur gaat, zeker op steile afdalingen.
Op de achterdemper zit een andere aircan, deze is wat groter. Dit zorgt voor:
Betere small bump wegwerking,
Meer grip, niet meer het gevoel dat je het einde van de veerweg raakt, soepeler veren.
Alleen maar positief! De originele aircan heb ik er ook nog bij, deze is nog nieuw.
De fiets is verder alsvolgt afgemonteerd:
Frame: cube stereo super hpc 140tm 20 inch.
Demper: fox racing shox 140mm met upgrade.
Vork: Rock shox pike 150mm solo air
Wielen: DT Swiss EM enduro 27,5.
Crankstel: race face turbine 32 tands narrowwide.
Ketting geleider: e thirtheen XOX
Achterderailleur: sram X01 11 speed
Remset: sram guide R, 4 zuigerremklauw.
Stuur: easton havoc carbon 750mm breed 20mm rise
Stem: easton havoc 55mm
Banden: continental der baron projekt apex 27,5 2.4 breed, hij is tubeless dus een lekke bandjes meer

Dropperpost: rock shox reverb 150mm drop, standaard is 125mm drop.
Er zitten nieuwe handvatten op, er zit ook een nieuwe versnellingskabel in en een extra setje nieuwe remblokjes
De vork en demper krijgen ook nog nieuwe seals en olie en de remmen krijgen ook nog nieuwe olie. Dan kan die er weer lekker tegenaan!
https://link.marktplaats.nl/m1228532004
Vraagprijs: 1950,- Verkocht
Heb je vragen of wil je een bod doen, stuur me een berichtje, of bel me 06-33291258