Item: Intense 5.5 FRO 19" frame met Fox RP23 + Rock Shox Revelation XX Dual Position (150-120mm) Air 2012
Plaats: Arnhem
Staat: 7,5/10; gebruikt, niet misbruikt. Vork en demper zijn onbeschadigd en worden geserviced vóór verkoop.
Reden van verkoop: Opruiming, teveel fietsen
Prijs en voorwaarden: 599,- maar valt over te praten... (nieuwprijs frame in 2008: USD.2400,-)
Wijze van verzenden: Ophalen of verzenden
Extra Info: Frame welke ik het langst in mijn bezit heb gehad en waarmee ik de meest veelzijdige ritten heb gereden. Van het lokale rondje in NL tot bikeparks in Zwitserland en Andorra. Voor het lokale rondje is het frame licht genoeg (2,3kg incl demper) maar het frame geeft in de bergen ook geen krimp. Uiteraard is enige rijtechniek vereist waneer je er de rockgardens mee pakt, het blijft tenslotte een XC-fiets met dito geometrie...

De bijgeleverde vork past ideaal bij dit frame, tijdens afdalen en 'vlak' lekker op 150mm laten staan en tijdens erg steile klimmen in 1 klik terugzetten naar 120mm. Omdat het een 'XX' uitvoering is heeft de vork onder meer een hydraulische remote-lockout.
Voordat de set verkocht wordt zullen vork en demper voor service weggestuurd worden.
De fiets is eventueel ook volledig te koop, grotendeels zoals afgebeeld voor 1.250,- Voor meer info graag een PB
De set bestaat dus uit het volgende:
-Intense 5.5 FRO 19" frame met Fox RP23 2008
-Rock Shox Revelation XX Dual Position 2012
-FSA carbon headset.
Verhaaltje op Bikeradar: http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... -fro-9319/
Afbeeldingen: