EVENTUELE OVERSTAP NAAR EEN SPECIALIZED ENDURO, FRAME OF COMPLETE BIKE GAAT DUS ALLEEN WEG WANNEER HET GENOEG OPBRENGT VOOR DEZE OVERSTAP
Item: Specialized Stumpjumper FSR Expert EVO 2011 - maat L
Plaats: Midden-Limburg
Staat: Ik heb de fiets in februari gekocht, vorige eigenaar heeft er slechts 2x mee gereden. De fiets was dus gewoon nieuw, geen enkele beschadiging o.i.d. te zien. Fiets is door mij perfect onderhouden, geen enkele beschadiging aan het frame!
Reden van verkoop: Mogelijke overstap naar een Specialized Enduro, mits het Stumpjumper frame genoeg opbrengt.
Prijs en voorwaarden: bieden
Wijze van verzenden: nader overeen te komen
Extra Info:
- M5 manipulated alloy w/ ORE TT/DT, EVO geometry, tapered HT, alloy PF30 BB, ISCG 05, sealed cartridge bearing pivots, link extension for shock, replaceable derailleur hanger, 145mm travel
- M5 manipulated alloy frame for SJ Evo features slacker HT and lower BB with 145mm of travel, aluminum rocker link, sealed cartridge bearing pivots and ISCG O5 tabs
- Custom Fox RP23-S shock features position-sensitive Boost Valve damping, low-speed compression damping with 3-way adjustable "open" and "climbing" settings - meaning, great bump performance and solid climbing efficiency
- M5 manipulated alloy frame for SJ Evo features slacker HT and lower BB with 145mm of travel, aluminum rocker link, sealed cartridge bearing pivots and ISCG O5 tabs
Afbeeldingen: http://www.pinkbike.com/photo/7650256/
Specialized Stumpjumper FSR Expert EVO 2011
Moderator:Beheerders
-
Laatst gewijzigd door Bittah Pupil op ma sep 10, 2012 6:35 am, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
-
Er is ook een mogelijkheid de complete bike te kopen. Onderdelen zijn standaard, behalve het Answer stuur, de ODI grips en de Kind Shock vertelbare zadelpen.
Bike is in zeer goede staat, in februari nieuw aangeschaft. Dit seizoen mee gereden, maar geen beschadigingen aan frame, qua onderdelen alleen gebruikssporen op de crank. Bike rijdt perfect, klimt goed en daalt perfect. Alleen doordat ik eerst een Voltage FR had, denk ik nu serieus over een bike met net iets meer veerweg en een geometrie die nog meer op afdalen is gericht. Moet er alleen wel ook mee boven komen.
Ik ben zelf nog aan het kijken of ik overstap naar een Specialized Enduro. Een complete bike of alleen het frame wisselen. Laat bij interesse dus even iets weten!
Bike is in zeer goede staat, in februari nieuw aangeschaft. Dit seizoen mee gereden, maar geen beschadigingen aan frame, qua onderdelen alleen gebruikssporen op de crank. Bike rijdt perfect, klimt goed en daalt perfect. Alleen doordat ik eerst een Voltage FR had, denk ik nu serieus over een bike met net iets meer veerweg en een geometrie die nog meer op afdalen is gericht. Moet er alleen wel ook mee boven komen.
Ik ben zelf nog aan het kijken of ik overstap naar een Specialized Enduro. Een complete bike of alleen het frame wisselen. Laat bij interesse dus even iets weten!
-
-
- Contacteer: