sold
Moderator:Beheerders
-
-
het is nu 5 weken geleden ghehe dus het gaat al een stuk beter... maar ik begreep dat die dingen strak zitten...? en daar wil ik nog mee opletten. zullen we volgende week nog ff contact hebben? ik heb dit weekend zowiezo geen tijd...
mocht je m in de tussentijd kunnen verkopen moet je dat gewoon doen want het is gekkenwerk om op iemand te gaan zitten wachten...
mocht je m in de tussentijd kunnen verkopen moet je dat gewoon doen want het is gekkenwerk om op iemand te gaan zitten wachten...

ns bikes core 1 2011
Kona coilair 2009
Kona coilair 2009
-
-
Leatt body
Beste Sneeck,
Ik ben zelf 1.84 met normaal postuur. Rij nu met een body van IXS, maar wil eigenlijk een Leatt brace aanschaffen, waarbij mijn body dan niet meer past.
Ik zou eventueel morgen even langs willen komen om je body te passen. Zou dat schikken? Het wordt dan in de ochtend of de avond (kom uit Leusden, maar ben overdag weg)...
Ik hoor graag van je!
Groeten,
Nard
Ik ben zelf 1.84 met normaal postuur. Rij nu met een body van IXS, maar wil eigenlijk een Leatt brace aanschaffen, waarbij mijn body dan niet meer past.
Ik zou eventueel morgen even langs willen komen om je body te passen. Zou dat schikken? Het wordt dan in de ochtend of de avond (kom uit Leusden, maar ben overdag weg)...
Ik hoor graag van je!
Groeten,
Nard
Assumption is the Mother of all Fuck Ups