Opmerking: de foto toont een oude vork. Er zit nu een Fox in! Nieuwe foto komt a.s.a.p.
Item: Kona Unit 18" singlespeed compleet of in delen
Plaats: omgeving Arnhem / omgeving Rotterdam
Staat: gebruikt
Reden van verkoop: Ruimte maken voor iets dat minder XC en aanhoudende rugklachten....
Prijs en voorwaarden: suggestie: ~€800 cash on delivery
Wijze van verzenden: Afhalen of ergens afspreken.... Ik wil met alle plezier een stukje voor een koper omrijden, maar ga absoluut niet met een complete fiets naar het TNT loket van de buurtsuper (ze zijn me nu al zat).
Specs:
> Frame: Kona Unit 18" met ~590 mm bovenbuis. Frame is weinig gebruikt omdat V1.0 onder garantie vervangen is. Helaas zit er wel een heel-rub plekje op de rechter achtervork.
> Vork: er zit nu een Fox F100 RL in (op 85 mm gesteld) met gloednieuwe lagers + volledige service. Evt. wil er ook wel een grijze F80 TerraLogic in zetten uit m'n wedstrijdfiets (eveneens nieuwe bushings + servicebeurt).
> Drivetrain: RaceFace Turbine 94/58 cranks in 175 mm met Shimano UN74 vierkant as. Gaat eeeuwen mee.... Het blad is een 36t RaceFace DH, het kransje een Shimano DX 18t.
> Remmen: Hope Mini met 160 mm schijven. Ooit heb ik de bore caps vervangen voor rode, en wat goude hardware op de hendels gezet. Goude bore caps + zilvere hendels e.d. kunnen er gratis bij of wil ik desnoods wel weer terug zetten.
> Wielen: SHimano XT centerlock (nieuwe kogels + conus achter), Mavic XC717 velgen, 32 gaats en DT Competition spaken. Evt. met XTR 160 mm centerlock schijven (M970 serie).
> Cockpit: Thomson 27.0 x 410 mm zadelpen, 120 mm x 0 graden stuurpen, Flite zadel en Easton EC70 650 mm carbon stuur (recent vervangen).
Gezeur van mijn kant: De fiets mag ook in onderdelen weg, maar enkel als een substantieel deel ervan binnen redelijke tijd verkocht kan worden (een kist vol onderdelen in de schuur heb ik geen behoefte aan). Als er genoeg animo is voor losse onderdelen noteer ik je gegevens en kom ik er op terug.
Stuur bij interesse graag een PB of emailtje. Technische vragen probeer ik hier te beantwoorden, en als ik een beetje opgeruimd heb zal ik ook een galerij met extra foto's plaatsen.
[/img]