Wielset, Diverse banden, schoenen & kettingen
Moderator:Beheerders
- bmx-race.nl
- bmx-race.nl
-
Kijk aan, het zelfde probleem heb ik ook gehad.X rider schreef:Waarom antwoord je niet op PB's......waar blijft me ketting?
Maar wees maar gerust, de ketting die krijg je wel..
Ik zal het maar zo zeggen: de manier waarop de ketting wordt verstuurd is een langere weg dan de gebruikelijke, waardoor deze langer onderweg is..
Ok eindelijk enige geruststelling, wel raar dat jij mij hierover moet informeren en niet de eigenaar zelf.DutchGeert schreef:Kijk aan, het zelfde probleem heb ik ook gehad.X rider schreef:Waarom antwoord je niet op PB's......waar blijft me ketting?
Ik zal het maar zo zeggen: de manier waarop de ketting wordt verstuurd is een langere weg dan de gebruikelijke, waardoor deze langer onderweg is..
Ik heb hem meerdere pb's gestuurd en zie dat hij ze heeft gelezen maar beantwoord ze gewoon niet...
-
Tja, wat betreft de PB's en reacties heb ik ook het zelfde mogen ervaren..X rider schreef:Ok eindelijk enige geruststelling, wel raar dat jij mij hierover moet informeren en niet de eigenaar zelf.DutchGeert schreef:Kijk aan, het zelfde probleem heb ik ook gehad.X rider schreef:Waarom antwoord je niet op PB's......waar blijft me ketting?
Ik heb hem meerdere pb's gestuurd en zie dat hij ze heeft gelezen maar beantwoord ze gewoon niet...
Het is een questie van wachten.. Maar dan zullen ze ook verschijnen.
Groeten!