Item:Coil demper 165 mm inbouw,grote ogen
Staat:uiterlijk redelijk( wat afgebladeerd,daar roest,stelschroef beschadigt door opdraaien
Reden van verkoop: Ligt hier maar,aangeschaft als vervanging maar paste niet
prijs en voorwaarden: 10 euro,vanwege de uiterlijke staat
Wijze van verzenden: Ophalen of verzenden
Afbeeldingen: Ligt niet bij mij thuis,morgen ga ik even een foto maken en toevoegen
extra info: heeft in een Specialized Rockhopper gezeten
te koop coil demper 165 mm
Moderator:Beheerders
-
Laatst gewijzigd door luv 2 ride op wo sep 23, 2009 10:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Intense Uzzi Vpx
-
Re: te koop coil demper 165 mm
a: je vergeet dat er hier 'n verplichte layout geldtluv 2 ride schreef:te koop een coil achterdemper in redelijke staat,maar wel goed werkend.Ligt hier maar te liggen dus als ik er iemand blij mee kan maken mag die hem komen halen voor 10 euro
b: veel minder info kun je volgens mij niet geven over 'n artikel dat je wil verkopen. Misschien had je trouwens coil nog weg kunnen laten zodat we helemaal niet weten wat voor soort demper het is...

-
Re: te koop coil demper 165 mm
LEES EENSSanta Cruz schreef:a: je vergeet dat er hier 'n verplichte layout geldtluv 2 ride schreef:te koop een coil achterdemper in redelijke staat,maar wel goed werkend.Ligt hier maar te liggen dus als ik er iemand blij mee kan maken mag die hem komen halen voor 10 euro
b: veel minder info kun je volgens mij niet geven over 'n artikel dat je wil verkopen. Misschien had je trouwens coil nog weg kunnen laten zodat we helemaal niet weten wat voor soort demper het is...
-