2 MC-E helm brumlight - 1400+ lumen

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Gesloten
Brum.
2 MC-E helm brumlight - 1400+ lumen

Bericht door Brum. » za aug 22, 2009 12:25 pm

Omdat ik inmiddels mezelf heb voorzien van een CNC helm en stuurlamp, draadloos bediend met een totaal van tegen de 3000lumen mag deze lamp eruit. Hij is gebouwd als proto, en daarna nog 2x voor andere mensen gebouwd die er nog naar volle tevredenheid mee rondrijden.

Specs:
2x MC-E M-bin WH tint (hoogste fluxbin, meest zachte/minst blauwe kleur binnen de koelwitte LEDs)
De LEDs staan 2s2p en in serie met elkaar. Op 1200mA stand vd maxFlex heb je dus 8 LEDs/chips die elk 600mA ontvangen.
taskLED maxFlex UNI V3 driver
2x Ledil CMC-SS lensjes
Sigma helmbracket
Afstandsbediening die je langs de band van je camelback hangt, accu gaat in de kameel.

Marketinglumen: 1519, realistisch gezien 1420 voor verliezen in de lensjes. Iig 'genoeg', haha.

Qua accus lust hij alles t/m 12V ingaand, ik kan evt accu's meeleveren.

Het koelblok kan er af, maar als je de lamp volle bak wil gebruiken is het niet onverstandig om deze te laten zitten. De lamp trekt zo'n 17W vol open, dat is wat anders dan een Sigma Karma ofzo die amper 3W doet.
Op de foto is het koelblok nog wat groter, ik heb er aan de bovenkant iets afgefreesd en ook de achterkant valt nu gelijk met de behuizing.

Mag weg voor EUR90, wat niet veel meer dan de kostprijs van de onderdelen is.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gesloten