Stuff For Sale
Moderator:Beheerders
Snap ik ook niet helemaal, je zegt eerst spullen klaar om te verzenden en nu zeg je liefst ophale. Ik hoor hier van kenzo dat je niet antwoord. Bij dries heb je ook al zo iets geflikt. En toen dries dat hier zei was je van ja ik zal vergoeden maar dan hoorde hij ook niets meer van je. Gast doe hier iets aan. Dus kopers pas op van deze tot dat hij dit oplost met Kenzo. Dit kan ook een misverstand zijn uiteraard maar dat dat met 2 kennisen gebeurt is wel wat toevallig. Moest het toch zo zijn trek ik alles terug.kenzo schreef:ik heb die vork nu al bijna 2 weken geleden betaaldKoxxTrial schreef:Argyle 318, en Specialized gloves verkocht![]()
je hebt hem nu nog altijd niet verzonden en je antwoord niet op mijn pb's :s
- driezzz_dirter
meneer vind geen doos_EdsE_ schreef:Snap ik ook niet helemaal, je zegt eerst spullen klaar om te verzenden en nu zeg je liefst ophale. Ik hoor hier van kenzo dat je niet antwoord. Bij dries heb je ook al zo iets geflikt. En toen dries dat hier zei was je van ja ik zal vergoeden maar dan hoorde hij ook niets meer van je. Gast doe hier iets aan. Dus kopers pas op van deze tot dat hij dit oplost met Kenzo. Dit kan ook een misverstand zijn uiteraard maar dat dat met 2 kennisen gebeurt is wel wat toevallig. Moest het toch zo zijn trek ik alles terug.kenzo schreef:ik heb die vork nu al bijna 2 weken geleden betaaldKoxxTrial schreef:Argyle 318, en Specialized gloves verkocht![]()
je hebt hem nu nog altijd niet verzonden en je antwoord niet op mijn pb's :s
ride and have fun