Plaats: Gemert
Staat: Gebruikt. Het frame is in goede staat, maar heeft wel de normale gebruikssporen van een dirt jump fiets. En helaas een deuk in de bovenbuis vanwege transportschade achter in de bus naar Winterberg... Is eventueel te verbergen met een protector. Verder kan de deuk ook geen kwaad. Ik heb er nog een hele tijd mee gereden. Geen scheurvorming of iets van dien aard... Bouwjaar is 2005. FSA headset included.
Reden van verkoop: Dit frame is van de allereerste serie Black Markets. De achterbrug is vrij smal en ik moet zeggen dat 26 inch wielen er eigenlijk niet fijn in passen. Vandaar dat ik een ander frame heb gekocht waar wel 26 inch in past. De band raakt de achterbrug vrij snel bij de vroegere serie BLK-MRKT frames omdat deze destijds gewoon te smal is uitgevoerd... Met 24 inch wielen is dit frame helemaal te gek. De perfecte geometrie voor de trails. Dus ben je 24 inch rijder, dan is dit je kans om een super fijn frame te scoren.
Prijs en voorwaarden: Vraagprijs is € 299,-
Extra info: Volgens Decline Magazine de beste hardtail die ze ooit hebben getest. Handgemaakt bij S&M Bikes.
Wijze van verzenden: Het liefst afhalen, maar opsturen kan eventueel ook.