Shimano Saint Kleding 2008 maat L in prijs verlaagd
Moderator:Beheerders
Item: Shimano Saint Broek en Shirt Maat L 2008
Plaats: Nunspeet > NL
Staat: GEWOON NIEUW nooit gedragen !!!!!!!!
Reden van verkoop: heb genoeg pakken liggen
Prijs en voorwaarden: 65 is de prijs normaal kost dit setje 160 euro
Wijze van verzenden: Afhalen, verzenden na betalen
Extra Info: Deze kleding komt officeel pas in het voorjaar van 2008 uit dus er rijdt nog verder niemand mee met deze kleding , in de broek zit ook een binnebroek en in het shirt een rits
Afbeeldingen:
http://gtrider494.pinkbike.com/album/For-sale/
Plaats: Nunspeet > NL
Staat: GEWOON NIEUW nooit gedragen !!!!!!!!
Reden van verkoop: heb genoeg pakken liggen
Prijs en voorwaarden: 65 is de prijs normaal kost dit setje 160 euro
Wijze van verzenden: Afhalen, verzenden na betalen
Extra Info: Deze kleding komt officeel pas in het voorjaar van 2008 uit dus er rijdt nog verder niemand mee met deze kleding , in de broek zit ook een binnebroek en in het shirt een rits
Afbeeldingen:
http://gtrider494.pinkbike.com/album/For-sale/
Laatst gewijzigd door GTboy494 op ma feb 18, 2008 1:59 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Je doet wel érg goed je best om je advertentie bovenaan te laten staan. Dat je niet elke 12 uur je topic mag uppen is één ding, maar om nou een nieuwe advertentie te maken en de oude weg te kiepen om bovenaan te staan is wel erg triest. Zeker gezien het feit dat ik je topic vanmiddag nog heb gezuiverd en ontdaan van off-topic gezever (wat overigens kwam omdat je dus elke 12 uur je topic kickte).
Goed, door mijn reactie kan je dit topic in ieder geval niet meer wegkiepen en daardoor lekker hoog staan. Overigens is het zo dat als er niet gereageerd wordt op een TeKoop topic er klaarblijkelijk geen belangstelling is...
Erikje
Goed, door mijn reactie kan je dit topic in ieder geval niet meer wegkiepen en daardoor lekker hoog staan. Overigens is het zo dat als er niet gereageerd wordt op een TeKoop topic er klaarblijkelijk geen belangstelling is...
Erikje