Plaats: Houten, Utrecht
Staat: Goed, nog beetje afstellen etc.
Reden van verkoop: Weinig tijd
vraagprijs:
550,-
Verzenden kan in overleg...
vette street fiets, weegt lekker weinig, 24 inch wielen, lekker frame.
Ook wel leuk: het frame heeft een unieke kleur, want deze is laten poedercoaten in t soort van 'blauw'.. (zie foto)
Excuses, maar ik weet niet hoe alle onderdelen heten, dus ik heb maar zo veel mogelijk foto's ervan gemaakt.
Als je t toch wil weten dan loop ik ff langs bij degene die t wel weet.
Pics:

> Agent orange frame, uniek kleur ;D

> Marzocchi Bomber Wedge vork 130mm

> Tioga stem en stuur

> FSA Pig DH Pro ballhoofd

> Voornaaf van Cannondale

> Achternaaf weet ik niet precies, vraag ik nog na.. was wel een goeie van boven de 100 euro, ja ik weet het, het kan duurder en gekker etc.

> Hayes schijf 8inch en Hayes blokje, net vervangen!

> Singletrack wiel voor
> Doubletrack wiel achter
> Truvativ Hussefelt cranx
> FSA bracket.. een rode van 60 euro geloof ik... ff vragen hoe deze ook > alweer heette..
> Agent adapters
> DMR V8 trappers
> BBB grips
> Brave zadel
Wat ik ook nog heb te bieden:
> Dirt Style Classic
ik heb ook nog een helm van speedstuff, bijna geen krasjes, niet mee gevallen.
specs:
http://www.speedstuff.de/speedstuff/new ... .php?id=18
> Speedstuff Shinguards (?)
weet niet zeker.. volgens mij zijn het de Shinguards.. iig nog nooit gebruikt, best zonde. Nieuw dus!
specs:
http://www.speedstuff.de/speedstuff/new ... s.php?id=9
Deze fiets is gewoon rijdbaar, hoeft alleen maar een beetje afgesteld te worden. Hij heeft een maandje of 4 in de schuur gestaan en is in die tijd misschien 2x bereden tussendoor voor een half uurtje streeten.
Als u deze fiets komt halen is alles goed afgesteld en is de fiets schoongemaakt!
In de vorige zomer was het meeste gebruik. Maar alsnog niet eens zo intensief.
Er is geen schade aan de fiets, behalve op een paar krasjes na, maar zeker geen scheuren
Wat ie in totaal heeft gekost aan onderdelen durf ik niet te zeggen. Het ene onderdeel is 3 jaar oud en t andere onderdeel een half jaar oud... in totaal zal het wel iets van 1500-2000 geweest zijn?
MAARJAAA, blabla
vraagprijs:
550,-