Specs: Let op, deze wijken af van bovenstaande oude foto. Nieuwe foto zodra ik de tijd heb.
Frame & vork: Kona Jake the Snake 56 cm, Easton Ultralite alu; carbon voorvork met alu stuurbuis
Rem/shifter hendels: Shimano Dura Ace 9-speed.
Derailleurs: Shimano Dura Ace voor, XTR achter (evt. Dura Ace achter)
Crankset: Shimano 2005 Ultegra met custom bladen, 45 & 38t
Cassette en ketting: Shimano Ultegra 12-27t 9-speed (NIEUW!) met SRAM PC-89/99
Remmen: Shimano R550 cantilever met Cane Creek hendeltjes midden op het stuur
Stuur-(pen), zadel(-pen), enz.: FSA 44 cm stuur, Easton 105 mm pen, Thomson Elite zadelpen met setback, Flite Titanium zadel
Wielset 1: (afgebeeld) Dura-Ace '98 voornaaf, 105 10-speed achternaaf, Mavic CXP30 velgen voor banden, semi-radiaal gespaakt
Wielset 2: Campa Record '97 voornaaf, Shimano 600 Ultegra achternaaf, Mavic tube velgen, Grifo 34 mm tube voor, Tufo 32 mm tube achter
Maatvoering: 't Frame is 56 cm hoog en 56,5 cm lang (horizontaal). Ik pas er met m'n 1m82 makkelijk op. Testrijders van 1m78 tot 1m87 zaten er goed op. Evt. heb ik voor de wat langere mensen een 120 mm stuurpen liggen, of voor de wat kortere mensen een rechte zadelpen.
Schade: Er zitten een deuk in de onderbuis, zo'n 3,5 cm voor het trapas. Verder geen schade op een paar krasjes in de blanke lak.
Bijzonderheden: De fiets heeft nu groen stuurlint en een geel zadeltje en achterband. Moet je van houden, maar.....
Prijs: €650,-
Deze fiets is wel gebruikt, maar alles dat er op zit is goed schoongemaakt en doorgesmeerd. Derailleurwieltjes en cassette zijn praktisch nieuw (max. 100 km mee gereden). De STI's zijn voor de winter helemaal schoongemaakt en het mechanisme is ingevet, dus ze schakelen super. (Jaja, ik weet dat het volgens Shimano niet kan