[interesse check] Cannondale 'Beast of the east'

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Bash
[interesse check] Cannondale 'Beast of the east'

Bericht door Bash » do aug 17, 2006 12:25 pm

Ik weet niet zeker of het hier goed staat, verplaats anders maar.

Na heel lang op zolder te hebben gestaan, heb ik hem 2 jaar terug er weer vanaf gehaald en zo af en toe weer bereden. Nu ik een beetje krap bij kas zit mag deze fiets eigenlijk wel weg (al doet het wel pijn ...). Ik heb alleen geen flauw idee of er interesse voor is en wat zoiets nog waard is. Wie kan mij helpen??

Dit is hem:
Afbeelding

Fiets is natuurlijk wel gebruikt, maar zo goed als alle originele onderdelen zitten er nog op. Ketting en cassette zijn wel versleten, maar daar heb ik wel nieuwe voor liggen. Die kan ik er wel bij doen. Dit zadel zit niet bestt, maar heb er ook wel een ander bij.
Hier een daar een krasje of een kabelscheurplekje, maar niks serieus.

Even een kort lijstje specs:
Frame: Cannondale Cad 2, vaste vork (1 1/8 balhoofd, dacht ik, zal het even checken)
Remmen: Magure HS11
Groep: Hoofdzakelijk LX
Wielen: Voor een c'dale naaf, achter een LX, beide met een mavic velg. Banden van IRC, zijn nog goed.
Maat: Hij is extreem slooping, maar de bovenbuis is 59.5 cm lang, zeg maar vergelijkbaar met een 19". Moet er misschien wel een langere zadelpen is. Ik ben 186 en pas er goed op, al moet je zadel niet veel hoger staan dan 80 cm. Kleiner pas altijd ;)

Weet iemand wat ik hiervoor kan vragen of heeft er iemand interesse??

Bash

Bericht door Bash » za aug 19, 2006 7:41 pm

Niemand enig idee??

Plaats reactie