Ik baal er echt van met veel pij n in het hart want ik heb net bijna alles vernieuwd en geserviced. Er heeft dus heel veel tijd in gezeten.
Aan dit beestje kan simpelweg niks mankeren want het meeste is nieuw al dan niet pas geleden vernieuwd. Dit frame is was nieuw meer dan 3000 euro en aan deze mankeert echt helemaal niets.
- Intense M1 2002 frame, pas gespoten dus nauwelijks krassen en splinternieuwe graphics. Gespoten met poederlak, is daarvoor eerst chemisch ontlakt dus geen doorschijnende kleuren bij schade en heel mooi egaal oppervlak, alsof hij nieuw is. Maat is medium.
Lagers pas vernieuwd met sterkere en daarna 0 (!!!) keer mee gereden. Zoals bij elke M1 zitten er deukjes op de onderbuis, dat komt door de lage brackethoogte. De deuken zijn echter kleiner dan de meeste andere M1's. Alle schroefdraad en bouten zijn in perfecte staat.
- Fox Propedal RC 2004 shock, 222mm inbouw geeft 8" veerweg
Rebound en compressie verstelbaar van buitenaf. Zit momenteel een 400 veer op dacht ik. Ideaal voor mensen van ca 75 a 80 kg. Is pas geleden naar Tim Flooks geweest om geserviced te worden.
- Boxxer WC 2004 maar met 2005 onderstuk. Is ook door Tim Flooks vervangen en compleet geserviced. Extern instelbarecompressie en rebound. Geen enkel boutje of draad kapot in tegenstelling tot de meeste andere Boxxers. Met dropkroon in tegen stelling tot de foto.
- Chris King headset 1 1/8e zilver. Niet veel mee gereden.
- Hayes Mag 8" remmen. Op de foto waren het nog Hope M4's. Ge-upgrade met GRC hendels en Goodridge leidingen wat ik persoonlijk een hele toffe verbetering vind ten opzichte van de standaard kabels en levers.
- Nagenoeg nieuwe wielset van Sun en Mavic velgen op C'dale steekas DH naven. Dit zijn geen low-quality Cannondale naven zoals de meeste Coda-spullen maar prima kwaliteit en zeker vergelijkbaar met DT. Licht in gewicht en ook prima gelagerd. Bijna niet mee gereden dus maar hier en daar een krasje. Spaken hebben helemaal geen schade maar de velgen een klein beetje. Achterwiel is 12mm steekas en voorwiel 20mm steekas. Gewoon 6 gaats.
- Drivetrain Dura Ace/XT is 9 speed en bestaat uit een in hele goede staat verkerede DurAce derailleur op een race-cassette, met weinig slijtage. Voorop zit een 40 tands tandwiel. XT 9 speed shifter om het af te maken, ook in prima staat.
- Nagenoeg nieuwe system 3 MRP icm de drivetrain werkt waterdicht. System 3 met de mooie bashring van MRP, de zwarte. Rollerlagers van de guide lopen nog stroef omdat het nieuw is.
- Cranks zijn Truvativ Hussefelts 175mm. Ook niet veel mee gereden. BB is ook van Truvativ, een Gigapipe DH 68mm breed. Azonic pedalen, de dure shit van 120 euro voor een setje pedalen die compleet te reviceren zijn. Niet veel gebruikt dus er nog lang niet aan toe.
- Stuurinrichting compleet Azonic. Stuur is Azonic en stuurpen ook, Shorty heet ie volgens mij. Vrij prijzig spul ook. Handvaten zijn natuurlijk van Odi dus gemakkelijk verwijderbaar, model Intense uiteraard.
- Selcof zadelpen met Fizik zadel. Heeft wat schade aan de achterkant maar er moet mijn inziens toch een zwart zadel op in plaats van een goude. Zadelpenklem is standaard Intense.
Zoals je nu wel duidelijk is is de hele fiets in prima staat. Bijna alles dat er op zit is kwaliteit, nergens op bezuinigd en het is allemaal ook zowat als nieuw.
Als je nog vragen hebt, mail me of kom langs om 'm te bezichtigen!
Onderdelen gaan niet los weg tenzij ik een heel goed bod voor het frame en de de vork tezamen krijg. Niet posten maar liever mailen.
A.u.b. geen onzinnige replies posten en ook niet ongelofelijk laag bieden. Bieden mag maar er zijn grenzen. Ferrari's gaan nu eenmaal niet weg voor de prijs van een Panda.
Vraagprijs is 2600 euro exclusief kikker.