Avid juicy 5 schijfremmen
Moderator:Beheerders
Avid juicy 5 schijfremmen met 160mm waveschijven.
Zijn nog nieuw,komen van mijn specialized epic.
160€
Grtz
Jurgen
Zijn nog nieuw,komen van mijn specialized epic.
160€
Grtz
Jurgen
Laatst gewijzigd door martijnie op do jan 05, 2006 8:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar dan in duitsland?
- Steel Farmer
- Contacteer:
http://www.bike-discount.com/
en www.actionsports.de dacht ik maar dit is alrijd het probleem. Mensen die hun spul voor normale prijzen in de winkel kopen komen er niet voor fatsoenlijke prijzen vanaf omdat mensen voor iets wat nouwelijks gebruikt is maar de helft van de goedkoopste nieuwprijs betalen. Maar laten we eerlijk zijn als ik voor 190 euro een setje juicy five's nieuw heb met garantie denk ik tog wel twee keer na.
en www.actionsports.de dacht ik maar dit is alrijd het probleem. Mensen die hun spul voor normale prijzen in de winkel kopen komen er niet voor fatsoenlijke prijzen vanaf omdat mensen voor iets wat nouwelijks gebruikt is maar de helft van de goedkoopste nieuwprijs betalen. Maar laten we eerlijk zijn als ik voor 190 euro een setje juicy five's nieuw heb met garantie denk ik tog wel twee keer na.
-
160€ voor de complete set(voor en achterrem.
-
Als je geen illegale bank hebt kost het niks extra om naar het buitenland geld te storten (ik bestel regelmatig dingen uit Duitsland, dus ik weet het, anders zou ik nu ondertussen al m'n geld kwijt zijn) het kost alleen rond de 5 euro extra als je het met spoed wil laten doen, dat is alles.xaser schreef:Martijnie laat je nou niet gek maken,want het verzenden uit Duitsland kost ook 15 euro en het geld storten op een duits rekening kost 13 euro.
Dus tel er maar 28 euro bij,dan heb je een andere bedrag dan die 189 die daar op de site staat.
illegale bank vertel eens ??? ik heb maandag een betaling van 210 euro gedaan en het kost 13 euro,ik sta hier toch niet te liegen he mensen en wat schiet ik er mee op ?????
en martijnie w8 maar lekker tot april mei dan krijg je er wel meer voor!!!
het lijkt hier wel een slachthuis met al die slachters,als het gratis is vragen ze hier geld toe
en martijnie w8 maar lekker tot april mei dan krijg je er wel meer voor!!!
het lijkt hier wel een slachthuis met al die slachters,als het gratis is vragen ze hier geld toe
Bullshit mr Han man
-
Ik werk bij een bankSteelhead Rider schreef:Als je geen illegale bank hebt kost het niks extra om naar het buitenland geld te storten (ik bestel regelmatig dingen uit Duitsland, dus ik weet het, anders zou ik nu ondertussen al m'n geld kwijt zijn) het kost alleen rond de 5 euro extra als je het met spoed wil laten doen, dat is alles.xaser schreef:Martijnie laat je nou niet gek maken,want het verzenden uit Duitsland kost ook 15 euro en het geld storten op een duits rekening kost 13 euro.
Dus tel er maar 28 euro bij,dan heb je een andere bedrag dan die 189 die daar op de site staat.
Als je in het buitenland een betaling moet doen in EUR, en je hebt de IBAN code vna de begunstigde, dna is een overboeking gratis.
Is een Europese afspraak om betalingen binnen Europa voor hetzelfde bedrag toe doen als in eigen land. Aangezien het binnen Nederland, en naar mijn weten binnen Belgie ook gratis overboeken is, is de overboeking naar Duitsland gratis.
Speot kost idd extra, maar ik boek geregeld geld naar Duitsland ove,r en dit heeft me og nooit iets gekost!~
Dus je wordt opgelicht! Maar goed, dit is iets voor het cafe, kopen die rwemmen, is echt mega goedkoop!
Mag een slotje op.