Ouwe zooi of retro? Deel 1

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
dubbelop
Contacteer:
Ouwe zooi of retro? Deel 1

Bericht door dubbelop » zo jun 12, 2005 7:57 pm

Je verzamelt wel eens wat als je sinds 1985 met fietsen rommelt. Kijken of iemand er belangstelling voor heeft .... Gezien de lage waarde van de meeste van de spullen lijkt zelf ophalen het meest aan de orde. Ik woon in Amerongen dus als je een keer hier komt fietsen kun je altijd langskomen.

ZADELPENNEN
Een Tranz-X en een Kalloy van 27.2 mm doorsnede. De Tranz-X is pakweg 28 cm lang, de Kalloy ongeveer 31 cm. € 5 per stuk lijkt me redelijk.

Afbeelding

Verder een antieke Sugino zadelpen, herkomst onbekend:

Afbeelding

Afbeelding

STUURPENNEN
Een originele Sakae MTS in wit (!).Ooit eens afkomstig van een lime green Cannondale mountainbike. De fiets is allang weg, maar de bijbehorende spierwitte Blackburn bagagedrager heb ik ook nog!

Afbeelding

Uit een Principia racefiets een 1" 3ttt stuurpen (9 cm lang) met een prachtig detail: onderin (naast de grote inbusbout) zit een klein inbusboutje. Om het stuur te demonteren draai je het boutje wat aan zodat de klem wijkt.

Afbeelding

dubbelop
Contacteer:

Re:Ouwe zooi of retro? Deel 1

Bericht door dubbelop » wo jun 15, 2005 10:25 pm

Kom op mensen, wie maakt me los? Die antieke Sugino-zadelpen past toch prima in een retrofiets? En wat te denken van een authentieke jaren "80 witte stuurpen .....

Plaats reactie