Re:TK: Rocky Mountain Instinct Limited Edition
Moderator:Beheerders
Te koop:
Rocky Mountain Instinct Limited Edition 20,5 inch. De exacte afmetingen van het frame staan nog op de site van rocky mountain.
Ik ben zelf 1.87 m en pas er goed op. Langere mensen passen er ook op omdat er nog genoeg ruimte is om met zadel- en stuurafstanden te spelen. Het is echt een comfortabele fiets. Ruige afdalingen zijn geen probleem voor deze fiets!
De gehele fiets is van model 2004 tenzij anders vermeld achter de onderdelen.
Voorvork: Marzocchi marathon SL (110mm veerweg) Zeer stijf, heeft 2 maanden geleden een beurt gehad.
Frame: Gelimiteerde versie van de 2003 Instinct. Precies een jaar geleden NIEUW gekocht. Fox float demper met lock-out.
Wielen: Chris King naven (blauw), Mavic velgen, Sapim spaken en blauwe nippels 1,5 jaar gebruikt.
Stuurpen: Thomson Elite
Zadelpen: Thomson Elite
Stuur: Race face Deus (nieuw 2005) of Easton EC70, je kunt dus kiezen.
Barends: Ritchey WCS
Crank: Race face Next LP isis
Trapas: Truvativ (kan truvativ trapas tool bij gekocht worden, heb ik nog liggen), Trapas is 4 maanden mee gefietst.
Ketting: SRAM PC99 (Nieuw)
Cassette: XT (NIEUW)
Remmen : Magura HS 33
Shifters : SRAM XO
A-derailleur : SRAM XO
V-derialleur : XTR
Pedalen : Time Atac (nieuw, model 2004)
Snelspanners : Salsa
Ik heb onlangs de kettingbladen (TA), ketting, cassette, derailleurwieltjes vervangen voor Nieuw. Hiermee heb ik 1 keer gefietst, dus nog gloednieuw!!
Het is een unieke fiets. Ik heb het frame nog nergens gezien, daarnaast heb ik vorig jaar veel energie gestoken om de andere onderdelen betreft kleur passend te maken (blauwe naven, blauwe nippels, witte crank, witte voorvork, blauwe snelspanners). De gehele fiets is daarmee Blauw-wit (frame dus ook).
Ik doe ‘m weg omdat ik nu een fiets heb die kleiner is en daardoor beter voor gebruik tijdens XC, voor marathons boeit dit mij minder (vorig jaar een aantal marathons gereden), maar ik rij nu weer wat XC. Je kunt hier echt nog heel lang mee doen!
Het is ook mogelijk met een aantal onderdelen en dus de prijs te spelen. Zo kan ik ‘m ook verkopen met het volgende NIEUWE 2005 XTR-materiaal: schijfremmen, shifters voor schijfremmen en achterderailleur. Dit in combinatie met een lichte set schijfremwielen (Formula naven, DT spaken).
Bij interesse even mailen, dan kan ik terugreageren met een foto.
groet,
Victor
Rocky Mountain Instinct Limited Edition 20,5 inch. De exacte afmetingen van het frame staan nog op de site van rocky mountain.
Ik ben zelf 1.87 m en pas er goed op. Langere mensen passen er ook op omdat er nog genoeg ruimte is om met zadel- en stuurafstanden te spelen. Het is echt een comfortabele fiets. Ruige afdalingen zijn geen probleem voor deze fiets!
De gehele fiets is van model 2004 tenzij anders vermeld achter de onderdelen.
Voorvork: Marzocchi marathon SL (110mm veerweg) Zeer stijf, heeft 2 maanden geleden een beurt gehad.
Frame: Gelimiteerde versie van de 2003 Instinct. Precies een jaar geleden NIEUW gekocht. Fox float demper met lock-out.
Wielen: Chris King naven (blauw), Mavic velgen, Sapim spaken en blauwe nippels 1,5 jaar gebruikt.
Stuurpen: Thomson Elite
Zadelpen: Thomson Elite
Stuur: Race face Deus (nieuw 2005) of Easton EC70, je kunt dus kiezen.
Barends: Ritchey WCS
Crank: Race face Next LP isis
Trapas: Truvativ (kan truvativ trapas tool bij gekocht worden, heb ik nog liggen), Trapas is 4 maanden mee gefietst.
Ketting: SRAM PC99 (Nieuw)
Cassette: XT (NIEUW)
Remmen : Magura HS 33
Shifters : SRAM XO
A-derailleur : SRAM XO
V-derialleur : XTR
Pedalen : Time Atac (nieuw, model 2004)
Snelspanners : Salsa
Ik heb onlangs de kettingbladen (TA), ketting, cassette, derailleurwieltjes vervangen voor Nieuw. Hiermee heb ik 1 keer gefietst, dus nog gloednieuw!!
Het is een unieke fiets. Ik heb het frame nog nergens gezien, daarnaast heb ik vorig jaar veel energie gestoken om de andere onderdelen betreft kleur passend te maken (blauwe naven, blauwe nippels, witte crank, witte voorvork, blauwe snelspanners). De gehele fiets is daarmee Blauw-wit (frame dus ook).
Ik doe ‘m weg omdat ik nu een fiets heb die kleiner is en daardoor beter voor gebruik tijdens XC, voor marathons boeit dit mij minder (vorig jaar een aantal marathons gereden), maar ik rij nu weer wat XC. Je kunt hier echt nog heel lang mee doen!
Het is ook mogelijk met een aantal onderdelen en dus de prijs te spelen. Zo kan ik ‘m ook verkopen met het volgende NIEUWE 2005 XTR-materiaal: schijfremmen, shifters voor schijfremmen en achterderailleur. Dit in combinatie met een lichte set schijfremwielen (Formula naven, DT spaken).
Bij interesse even mailen, dan kan ik terugreageren met een foto.
groet,
Victor
Nog iets vergeten:
Balhoofd: Chris King
Balhoofd: Chris King
Een bod op het frame (incl stuurpen) is ook mogelijk, zoals eerder vermeld. Bij interesse even mailen, dan stuur ik de foto´s. Dit frame/fiets is echt de moeite waard!
De schijfremmen (shifters) en schijfremwielen zijn ook los te koop.
Is bespreekbaar, maar ik wacht eerst de verkoop van de gehele fiets af. Ik heb je al gemaild.
Dit geld overigens ook voor de overige onderdelen. Wanneer de verkoop niets wordt, dan ga ik demonteren!
Dit geld overigens ook voor de overige onderdelen. Wanneer de verkoop niets wordt, dan ga ik demonteren!
Niemand op zoek naar een fully?
-
Misschien is het handig om een vraag/richtprijs te noemen?!?
vraagprijs/richtprijs voor een fiets die 1 jaar geleden 4500 euro heeft gekost...
2200 euro?
De fiets wordt op dit moment niet gebruikt, dus de staat blijft hetzelfde.
2200 euro?
De fiets wordt op dit moment niet gebruikt, dus de staat blijft hetzelfde.
Interesse in een los frame voor 800 euro?
Dit is een goede 2e hands!
Onbegrijpelijk, echt waar. Ik ben uiterst tevreden met mijn vrijwel nieuwe fiets. Als ik op zoek was naar een nieuwe zou ik het al lang geweten hebben!