Specialized Enduro frame
Moderator:Beheerders
Specialized Enduro Comp frame maat M, demper is goed met Itch Switch= instelbare veerweg tussen 100 en 130mm, lagers zijn ook goed, beide dit jaar vervangen, incl Thomson zadelpen en Hope zadelpenklem. doe een reeël bod

-
- Contacteer:
Re:Specialized Enduro frame
Hey Jur.. wat is je mail.. k kan je niet mailen op het aangegeven adres. Kan ik er van de week tijdens tour de posbank een km of 10 op rijden? Neem k de pedaal sleutel mee.. (kheb time) Verders zou k ook graag willen weten of die hope zadelpenklem los te koop is.. of te ruil tegen mijn zwarte. Als de bike me goed bevalt dan wil k er wel even over nadenken. Mits tegen redelijke prijs he!

-
- Contacteer:
mij niet kunnen mailen?
zet anders even tussen voor en achternaam een punt
Geen losse verkoop of ruil van zadelpen en zadelpenklem. (laatste is via LBS te koop)
zet anders even tussen voor en achternaam een punt
Geen losse verkoop of ruil van zadelpen en zadelpenklem. (laatste is via LBS te koop)
Ik heb Juriaan een par keer gemaild, ook met de punt tussen voor en achternaam maar niets ontvangen. Is deze nog te koop? Mail me even.
En wat gaat het hierna worden, Jurriaan. Ik vind deze er nog te goed uitzien om weg te doen imo.

relaxed
. antwoord is verstuurd.
wat het hierna wordt, ach dat ligt aan het geld dat ik voor dit frame nog krijg. maar er is nog maar een frame dat ik wil, en die is uit produktie....
(het komt er of dit jaar nog van of de komende jaren niet).

wat het hierna wordt, ach dat ligt aan het geld dat ik voor dit frame nog krijg. maar er is nog maar een frame dat ik wil, en die is uit produktie....
(het komt er of dit jaar nog van of de komende jaren niet).