Een professionele goed onderhouden Trek 8500 mountainbike.
2 winters op gefietst 2002/2003 en nergens anders voor gebruikt alleen voor het crossen in die 2 winters. Ik probeer hem hier te verkopen omdat ik nu een cyclo-cross fiets heb aangeschaft. Ik wil er niet persé vanaf, maar mocht hij voor een nette prijs de deur uitgaan ben ik ook tevreden.
Ik geef een half jaar garantie op het frame alleen. (Alleen scheuren, geen deukjes)
Mankementen: geen
Beschadigingen: 2 zichtbare, namelijk op de achtervork bij de bladen van de crank. Dit kwam omdat mijn vorige XTR crank de hele tijd de ketting meenam naar ondere ( door de braampjes en zo de ketting tussen het crank en het frame kwam) dit verholpen door een LX crank. En doordat ik altijd mijn plaatjes zo schuin zet, dat mijn hakken (zijkant van mijn schoen) de crank raken is een blanke plek ontstaan op de cranks. Verder een paar gebruikerskrasjes, weinig van te merken
(Normaal niet tactisch om het erbij te zetten, maar het is dan ook lang niet zo erg als het eruit ziet.)
Op de foto zie je ook 2 nieuwe gratis setjes banden, 1 voor op de weg, slicks (met een binnenband erbij geleverd). En de Cross country die in de mtb zitten en voor het modderwerk de Doublefighter.
Bouwjaar:Â Â Â Â Â Â Gekocht in eind 2002.
Frame:Â Â Â Â Â Â Trek 8500 21,5"
Vork:Â Â Â Â Â Â Manitou X-vert
Zadel:Â Â Â Â Â Â Selle Italia genuine gel
zadelpen:Â Â Â Â Â Â Pro hi-comp Carbon/Alu
Stuurpen: Â Â Â Â Â Â Bontrager race
Stuur: Â Â Â Â Â Â Ritchey
Zijkanthendels:Â Â Â Ritchey
Balhoofdstel: Â Â Â Cane creek
Velgen: Â Â Â Â Â Â Rigida XC 420 32 spaaks
Voornaaf: Â Â Â Â Â Â Shimano LX
Achternaaf: Â Â Â Shimano XTR
Banden: Â Â Â Â Â Â 2x Continental Cross Country