XT der + shifter
Moderator:Beheerders
XT long cage, van juni 2003. Niet al te veel mee gereden, klein krasje verder in orde.
+ LX shifter van hetzelfde bouwjaar.
Moet in 1x weg.
Roep maar wat
+ LX shifter van hetzelfde bouwjaar.
Moet in 1x weg.
Roep maar wat
-
Re:XT der + shifter
whehehehehe
als er iemand voor de derailleur komt heb ik misschien wel interesse in de shifter. ::)
Omdat de heer face plant niks meer van zich laat horen mag je m voor 40 hebben maar dat word dan wel ex verzend kosten.
oke 45 euro dus.
mail me je gegevens en ik zorg dat je het geld krijgt .
gr mark
mail me je gegevens en ik zorg dat je het geld krijgt .
gr mark
ey pogo... ik heb nog een linkse xt shifter,,, en dude een rechtse lx shifter... is je setje toch nog compleet
:D
Ninko

Ninko
Nope, ik heb inderdaad al lang geen intresse meer aangezien jij niet hebt gereageerd op mijn mailtje
en ik had snel spullen nodig, vandaarrrr

ik niet gereageerd of dude ???
Dat was meneer Dude.
Maakt verder niets uit maar dan moet ie niet reageren alsof ik niet reageer.
Maakt verder niets uit maar dan moet ie niet reageren alsof ik niet reageer.
ga je nog mailen. druk druk druk zeker ik zie mail wel verschijnen, deze week nog?
gr mark
gr mark
Faceplant,
ik heb je vrijdag teruggemaild, had zelfs een foto bijgesloten van mn shifter omdat er een klein stukje plastic af was gesprongen. Maargoed kijk ik op het forum is je post gewoon weg. Niks in mn mailbox en ga me niet vertellen dat je geen mail gehad hebt. Als je het geld niet kan missen omdat je zakgeld al op is kan je dat ook gewoon zeggen.
Mark,
Jammer dat je zo bijdehand loopt te doen, ik had nog geen tijd gehad om je te mailen en nu zoek je maar lekker verder.
Spullen zijn er nog steeds.
Verlaagd in prijs naar 35 euro ex verzenden
ik heb je vrijdag teruggemaild, had zelfs een foto bijgesloten van mn shifter omdat er een klein stukje plastic af was gesprongen. Maargoed kijk ik op het forum is je post gewoon weg. Niks in mn mailbox en ga me niet vertellen dat je geen mail gehad hebt. Als je het geld niet kan missen omdat je zakgeld al op is kan je dat ook gewoon zeggen.
Mark,
Jammer dat je zo bijdehand loopt te doen, ik had nog geen tijd gehad om je te mailen en nu zoek je maar lekker verder.
Spullen zijn er nog steeds.
Verlaagd in prijs naar 35 euro ex verzenden
Ninko ik wil jou wel even vertellen waar je die shifter van jou kan wegstoppen en als je het niet begrijpt leg ik het wel uit de eerst volgende x dat ik je tegenkom !!! >:(
off topic, sorry.
ps als je die rechtse shifter dus niet kwijt raakt......
laat "t ff weten dan, thnx Pogo.
off topic, sorry.
ps als je die rechtse shifter dus niet kwijt raakt......
laat "t ff weten dan, thnx Pogo.
Goh laat Ninko nu net een goede kennis van me zijn, niet zo slim dus dat dreigen.
Volgende... ::)
Heb ook nog een linker shifter zie ik net voor de geinteresseerde.
Heb ook nog een linker shifter zie ik net voor de geinteresseerde.

was niet mijn intensie om bijdehand te doen/zijn
maar succes dan maar met de verdere verkoop.
mvg
mark
maar succes dan maar met de verdere verkoop.
mvg
mark
Dude© schreef:
Goh laat Ninko nu net een goede kennis van me zijn, niet zo slim dus dat dreigen.
Heb ook nog een linker shifter zie ik net voor de geinteresseerde.![]()
stttttt, ik kan pogo ook

Heb inderdaad dus geen mail gehad :"(
het is dus absoluut niet omdat m"n geld op was want ik heb nu dus een spiksplinternieuwe gekocht, katsjingng (wel cool hoor dat nieuwe model maar wel ff wennen dat omgekeerde schakelen).
Er is dus waarschijnlijk gewoon iets mis gegaan op de electronische snelweg, no hard feelings?
Greetz, Faceplant.
het is dus absoluut niet omdat m"n geld op was want ik heb nu dus een spiksplinternieuwe gekocht, katsjingng (wel cool hoor dat nieuwe model maar wel ff wennen dat omgekeerde schakelen).
Er is dus waarschijnlijk gewoon iets mis gegaan op de electronische snelweg, no hard feelings?
Greetz, Faceplant.
No hard feelings maar misschien zou je volgende keer ff iets laten weten ipv je post gewoon weghalen ofzo, voorkomt een hoop misverstanden.
Anyways, der en shifters kopen iemand? ;D
Anyways, der en shifters kopen iemand? ;D
Lange tenen zeker?? als iemand ook maar 1 ding niet naar jou zin typt of wat dan ook mag deze gelijk geen spullen meer overnemen ???
Maar ja succes verder met de verkoop :P
Maar ja succes verder met de verkoop :P
bevalt het stuurtje trouwes pogo ;D ;D ::) ??
Ninko
Ninko