Ik bied aan een Trek VRX200 frame inclusief cane creek AD5 luchtdemper, zadelpen+strop, LX downpull deraileur, aheadset. kleur knalrood.
Het frame is een maatje M en zeer weinig bereden. Vraagprijs 300Eurotjes en dat is inclusief een zgan rock shox Judy SL vork.
Check voor de foto:
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=217029
Trek VRX 200
Moderator:Beheerders
Re:Trek VRX 200
MOOI MOOI MOOI!!!!
Whaaaa.... waarom heb ik nou geen geld?!
Toevallig niet ruilen tegen een mooi RedBull hardtail frame met daarin een RS SID sl vork?! (eventueel met kleine bijbetaling?!)
mzzls Gemini
Whaaaa.... waarom heb ik nou geen geld?!
Toevallig niet ruilen tegen een mooi RedBull hardtail frame met daarin een RS SID sl vork?! (eventueel met kleine bijbetaling?!)
mzzls Gemini
ik heb wel intresse in je frame.... hoe is die luchtdemper,
hoeveel veerweg heeft ie?
en verkoop je wielen ook?
hoeveel veerweg heeft ie?
en verkoop je wielen ook?
-
@gemini: sorry man maar ruilen doe ik niet, deze actie is juist om iets minder materiaal in mn hok te krijgen.
@tank: ik weet niet exact hoeveel veerweg het frame heeft maar het zal om en de bij de 10cm zijn, het is trouwens ook n frame voor XC en zeer licht freeride werk. De luchtdemper is perfect op je gewicht af testellen, enigste nadeel is dat je hem van lucht moet voorzien met n speciale pomp. Verder heb ik de demper nog nooit getest in het terein maar volgens horen zeggen zijn het fijne dempers. Oh die wielen wil je echt niet hebben, geloof me die zijn voorzien van enkele fijne kleine hoogteslagen en zijn het niet waard om verkocht te worden.
Latorr
Roy
@tank: ik weet niet exact hoeveel veerweg het frame heeft maar het zal om en de bij de 10cm zijn, het is trouwens ook n frame voor XC en zeer licht freeride werk. De luchtdemper is perfect op je gewicht af testellen, enigste nadeel is dat je hem van lucht moet voorzien met n speciale pomp. Verder heb ik de demper nog nooit getest in het terein maar volgens horen zeggen zijn het fijne dempers. Oh die wielen wil je echt niet hebben, geloof me die zijn voorzien van enkele fijne kleine hoogteslagen en zijn het niet waard om verkocht te worden.
Latorr
Roy