Te koop Manitou SX lt
Moderator:Beheerders
Manitou SX lt
100 mm travel, 16 cm stuurbuis (moet nog ff nameten), iets meer dan twee jaar oud, goed onderhouden, maar wel een kras op de linkervork poot. Ik heb hem gebruikt voor xc en nooit heftig mee gesprongen o.i.d.
Hij word verkocht omdat ik een vork met minder veerweg heb gekocht en hard geld nodig heb voor een nieuw achterwiel.
Dus roept u maar...
O ja, als verkocht is ie af te halen in Groningen of Delft, desnoods kom k hem brengen...
100 mm travel, 16 cm stuurbuis (moet nog ff nameten), iets meer dan twee jaar oud, goed onderhouden, maar wel een kras op de linkervork poot. Ik heb hem gebruikt voor xc en nooit heftig mee gesprongen o.i.d.
Hij word verkocht omdat ik een vork met minder veerweg heb gekocht en hard geld nodig heb voor een nieuw achterwiel.
Dus roept u maar...
O ja, als verkocht is ie af te halen in Groningen of Delft, desnoods kom k hem brengen...
Re:ff polsen: Manitou SX lt
De stuurbuis is tussen de 18 en 18,5 cm
Re:ff polsen: Manitou SX lt
...en ik idd besloten om hem maar te verkopen...
dus bied maar...
dus bied maar...
Re:Te koop Manitou SX lt
Echt niemand......Hij MOET weg....
foto????? ???
Nee, sorry, nog geen foto, maar als je geinteresseert bent, zal ik ff kijken of ik morgen iets kan regelen.
kunt ge ook naar mij een foto"ke sturen: marzokki@hotmail.com
Yo, een fototje is nog niet gelukt, ***** sinterklaas ook....
Volgend weekend probeer k het nog eens, de vork ligt namelijk in Grunn en ik ben op het moment in Delft, tja.....
Volgend weekend probeer k het nog eens, de vork ligt namelijk in Grunn en ik ben op het moment in Delft, tja.....