Sugar 1 te koop, een buitenkansje...
Moderator:Beheerders
-
te koop:
1 Gary Fisher Sugar 1 model 2002
bij verre het beste veerconcept op de markt. pompt niet en geen rendementsverleis.
extreem lichte xc fully. behoort tot een van de lichtste fullies. gewicht van het frame met demper onder de 2200 gram. huidig gewicht van de complete fiets net ietsje minder dan 10.8 kg met tubeless banden!
wegens gebrek aan tijd zeer weinig op gereden. goed onderhouden.
specs:
-Fisher Platinum ZR 9000 frame met cane creek cloud nine demper met in- en uitgaande demping instelbaar. automatische negatieve luchtkamer en "semi-lockout" functie.
carbon achtervork en titanium boutjes.
-manitou mars super 80 mm. met lockout en voorzien van 2003 "evil-genius" seals. reeds 2 maal geserviced (incl. nieuwe olie etc.).
-XTR cranckstel, derailleurs en shifters.
-Ultegra 12-27 cassette
-Avid Ti 6 v-brakes.
-Bonty Race Lite Tubeless wielset (superlicht) met ceramische velgen en DT 240 naven.
-panaracer trailblaster tubeless banden
-bonty race lite stuurpen, bonty race zedelpen en San Marco Era titanium zadel.
foto"s volgen nog.
1 Gary Fisher Sugar 1 model 2002
bij verre het beste veerconcept op de markt. pompt niet en geen rendementsverleis.
extreem lichte xc fully. behoort tot een van de lichtste fullies. gewicht van het frame met demper onder de 2200 gram. huidig gewicht van de complete fiets net ietsje minder dan 10.8 kg met tubeless banden!
wegens gebrek aan tijd zeer weinig op gereden. goed onderhouden.
specs:
-Fisher Platinum ZR 9000 frame met cane creek cloud nine demper met in- en uitgaande demping instelbaar. automatische negatieve luchtkamer en "semi-lockout" functie.
carbon achtervork en titanium boutjes.
-manitou mars super 80 mm. met lockout en voorzien van 2003 "evil-genius" seals. reeds 2 maal geserviced (incl. nieuwe olie etc.).
-XTR cranckstel, derailleurs en shifters.
-Ultegra 12-27 cassette
-Avid Ti 6 v-brakes.
-Bonty Race Lite Tubeless wielset (superlicht) met ceramische velgen en DT 240 naven.
-panaracer trailblaster tubeless banden
-bonty race lite stuurpen, bonty race zedelpen en San Marco Era titanium zadel.
foto"s volgen nog.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Re:Sugar 1 2002, doe een bod...
Godverdegodver ga je hem wegdoen
??? 
Was net nieuw man!
Als ie een beetje groter was geweest had ik m wel willen hebben trwns....... (Hoewel, hij is iig lang genoeg, met een 13 cm stuurpen een een 2 meter zadelpen moet heb kunnen
)
Zie u 4 oktober..... of morgen tegen het uur.....
Bij de weg Nijmegen was geniaal! Ik kan Uytdehaage bijhouden en ondertussen zo diep zitten dat ik er niet overheen kan kijken
Welcome back @ DP trwns.

Was net nieuw man!
Als ie een beetje groter was geweest had ik m wel willen hebben trwns....... (Hoewel, hij is iig lang genoeg, met een 13 cm stuurpen een een 2 meter zadelpen moet heb kunnen

Zie u 4 oktober..... of morgen tegen het uur.....
Bij de weg Nijmegen was geniaal! Ik kan Uytdehaage bijhouden en ondertussen zo diep zitten dat ik er niet overheen kan kijken

Welcome back @ DP trwns.
-
volgens jaar alles voor het koersen op de weg hè...
het is trouwens een large, oftewel 19".
hier wat plaatjes van de fiets. ( nog met fast freds, maar die heb ik vervangen voor panaracer trailblasters ust)

het is trouwens een large, oftewel 19".
hier wat plaatjes van de fiets. ( nog met fast freds, maar die heb ik vervangen voor panaracer trailblasters ust)

Wat dacht je van 1985 euro ???
-
hmmmmmmmm....
lijkt me wat weinig.
daar is "ie echt nog te mooi voor. hij is in zeer goede staat. ik heb hem zeer weinig gebruikt omdat ik eigenlijk het meest op mijn racefiets rijd. ik was van plan mtb-wedstrijden te gaan rijden maar dat is er wegens tijdgebrek (en gebrek aan wedstrijden in de regio) niet van gekomen.
en let wel, de nieuwe sugar race (voorheen sugar1) is lang niet zo mooi als deze. geen volledig carbon achterbrug meer en ook geen titanium bouten... zeker niet stijver en vooral niet lichter, wat het frame betreft dan.
lijkt me wat weinig.
daar is "ie echt nog te mooi voor. hij is in zeer goede staat. ik heb hem zeer weinig gebruikt omdat ik eigenlijk het meest op mijn racefiets rijd. ik was van plan mtb-wedstrijden te gaan rijden maar dat is er wegens tijdgebrek (en gebrek aan wedstrijden in de regio) niet van gekomen.
en let wel, de nieuwe sugar race (voorheen sugar1) is lang niet zo mooi als deze. geen volledig carbon achterbrug meer en ook geen titanium bouten... zeker niet stijver en vooral niet lichter, wat het frame betreft dan.
-
als je interresse hebt kun je me ook mailen
olivier@slabbers.net
olivier@slabbers.net
"k zal je op het eind van de week een mailtje sturen want op het moment heb ik het iets te druk en geraak ik moeilijk bij mijn eigen PC :-*
"k denk wel nie da mijn budget het toelaat om hoger te gaan ! :"(
Aan welke prijs had je zo gedacht
"k denk wel nie da mijn budget het toelaat om hoger te gaan ! :"(
Aan welke prijs had je zo gedacht
-
tja.. ???
-
-
Re:Sugar 1 te koop, een buitenkansje...
even kijken hoe het er mee staat... ::)