Betalen bij een Shop in de VS,
Moderator:Beheerders
-
Misschien hoort het hier niet, maar heir wordt veel gekeken.
Even een vraag.
Iemand ervaring met Jenson USA internet shop? Heb al veel dingen in het buitneland besteld, maar dit vind ik toch een beetje vreemd. Ze willen dat ik mijn creditcard kopieer, voor en achterkant, en samen met ene kopie van mijn legitimatiebewijs naar hun fax, omdat ze mijn adres niet kunne checken. Op mijn Paspoort staat mijn adres ook niet, maar ze zeggen dat dit tegen fraude is. Heb ook wel bij Cambriabike besteld, hoef ik ook niet mijn creditcard te kopieren. Beetje vaag vind ik het. Konden niet echt ene goede verklaring geven, degene die over CC betalingen ging, was vrij.
Zal een bij Mastercard vragen wat ze ervan vinden, wat vindne jullie?
Christiaan
Even een vraag.
Iemand ervaring met Jenson USA internet shop? Heb al veel dingen in het buitneland besteld, maar dit vind ik toch een beetje vreemd. Ze willen dat ik mijn creditcard kopieer, voor en achterkant, en samen met ene kopie van mijn legitimatiebewijs naar hun fax, omdat ze mijn adres niet kunne checken. Op mijn Paspoort staat mijn adres ook niet, maar ze zeggen dat dit tegen fraude is. Heb ook wel bij Cambriabike besteld, hoef ik ook niet mijn creditcard te kopieren. Beetje vaag vind ik het. Konden niet echt ene goede verklaring geven, degene die over CC betalingen ging, was vrij.
Zal een bij Mastercard vragen wat ze ervan vinden, wat vindne jullie?
Christiaan
Re:Betalen bij een Shop in de VS,
poe hee, kzou het bij mastercard navragen.
maar je bent toch verzekert tegen froude met zo"n kaartie.
maar je bent toch verzekert tegen froude met zo"n kaartie.
Floris heeft er al eens besteld Sharky ook dat ik weet dus dat zit wel goed.
Zo gauw ik mijn creditcard in de bus heb word er een Diabolus besteld :P
Dude
Zo gauw ik mijn creditcard in de bus heb word er een Diabolus besteld :P
Dude
- Hydraulic_Pimp
ik heb er ook al besteld, geen problemen gehad.
bij mijn weten heb ik toen ook moeten mijn passpoort inscannen en doormailen.
Dit is idd tegen fraude, want als je een visa kaart steelt of vind en die eigenaar ziet het niet onmiddelijk , dan kan je heeeeeeeeel leuke dingen doen
bij mijn weten heb ik toen ook moeten mijn passpoort inscannen en doormailen.
Dit is idd tegen fraude, want als je een visa kaart steelt of vind en die eigenaar ziet het niet onmiddelijk , dan kan je heeeeeeeeel leuke dingen doen

idd maar ik zou wel even mastercard bellen en opschrijfen wie je gesproken heb
dan kan je altijd je shit op iemand verhalen .............. lijkt mij het best ( denk ik )
mzzs
en veel suc6
dan kan je altijd je shit op iemand verhalen .............. lijkt mij het best ( denk ik )
mzzs
en veel suc6
Dit is idd tegen fraude. Jenson is perfect te vertrouwen nog nooit problemen mee gehad en je pakket word binnen 3 werkdagen bij je thuis bezorgd met fed ex met tracking.
sharkey
sharkey
-
NEt gelbeld met Mastercard. Hun advies: ABSOLUUT NIET DOEN!!!!!
Dit is niet de gebruikelijke gang van zaken voor betalingen in het buitenland, in zo"n geval ben je niet beschermd tegen fraude, want als ze het doorspelen naar een andere shop(Bijvoorbeeld door ene ontslagen medewerker) hebben ze een fotokopie van je CC en van je legitimatie, dus heb je een probleem, fraude in dit geval niet gedekt.
Denk dat ik de bestelling maar afzeg, helaas, wilde de vork graag hebben.
Dit is niet de gebruikelijke gang van zaken voor betalingen in het buitenland, in zo"n geval ben je niet beschermd tegen fraude, want als ze het doorspelen naar een andere shop(Bijvoorbeeld door ene ontslagen medewerker) hebben ze een fotokopie van je CC en van je legitimatie, dus heb je een probleem, fraude in dit geval niet gedekt.
Denk dat ik de bestelling maar afzeg, helaas, wilde de vork graag hebben.
NIET DOEN, NOOIT DOEN !
Is zelfde als je pincode doorgeven.
Op deze wijze ben je absoluut NIET verzekerd tegen fraude, maar is de winkel wel verzekerd van zijn geld.
In deze wereld is NIEMAND te vertrouwen.
Gewoon andere winkel die wel genoeg neemt met je pasnummer en vervaldatum. Doen ze gek dan kan de CC bedrijf geen door jou gezette handtekening overleggen en ben je dus gedekt.
Bovendien gaat het niemand ene reet aan wat er op mijn CC staat, mogen ze mijn handtekening [achterzijde] al helemaal niet weten, en zijn mij paspoortgegevens beschermd door de wet privacy.
Ik denk dat een linke USA advocaat wel geld ziet om een claimpje neer te leggen tegen dit soort bedrijven............
E
Is zelfde als je pincode doorgeven.
Op deze wijze ben je absoluut NIET verzekerd tegen fraude, maar is de winkel wel verzekerd van zijn geld.
In deze wereld is NIEMAND te vertrouwen.
Gewoon andere winkel die wel genoeg neemt met je pasnummer en vervaldatum. Doen ze gek dan kan de CC bedrijf geen door jou gezette handtekening overleggen en ben je dus gedekt.
Bovendien gaat het niemand ene reet aan wat er op mijn CC staat, mogen ze mijn handtekening [achterzijde] al helemaal niet weten, en zijn mij paspoortgegevens beschermd door de wet privacy.
Ik denk dat een linke USA advocaat wel geld ziet om een claimpje neer te leggen tegen dit soort bedrijven............
E
op een mastercard kunnen de winkels met de extra beveiligings nummer (laatste drie nummers achter op de kaart) de echtheid van je kaart nakijken...
Is veel bs om hun te verzekeren :-X net nog helmpje besteld bij bikediscount en gaat gewoon perfect. Maar fear is everywere(al die linke bikers uit kartels allerhande ;D)
greetz
bettes
Is veel bs om hun te verzekeren :-X net nog helmpje besteld bij bikediscount en gaat gewoon perfect. Maar fear is everywere(al die linke bikers uit kartels allerhande ;D)
greetz
bettes
Weleens bij Wheelworld besteld!
Ook géén probleem... gewoon Online niks géén poespas met kopiën maken/opsturen/faxen.
Klinkt wel een beetje vaag ja: CC nummer & vervaldatum moeten volstaan.
Ook géén probleem... gewoon Online niks géén poespas met kopiën maken/opsturen/faxen.
Klinkt wel een beetje vaag ja: CC nummer & vervaldatum moeten volstaan.