Morzine vind ik een zalig parcours, zoveel flow, alles valt prima te rijden, behalve het laatste stuk in het bos als het geregend heeft, dan is het blij dat ik glij. Leukste stukken van het parcours voor mij? : het waanzinnige speedstuk van je van de roadcrossing gelanceerd wordt, de grote G-force bocht naar beneden, de jump voor de tunnel benutten om hoog de bocht in te springen en dan de tunnel door te gaan en vervolgens het zalige stuk door het bos!
In Chatel naar de Mondial VTT geweest, was kort maar krachtig. Heb fotos staan maken van Timo Pritzel en Franse Scottrijder Carmine tijdens Scott fotoshoot. Er stond eveneens een gigantische truck van Giant NL, abnormaal groot.
Tijdens de Freeraid een van de 2 parcours in Les Gets gereden wat absoluut ZOOG! Zoveel zand en slecht onderhouden, om nog maar te zwijgen over de staat van het aanwezige boardercross parcours...
Mijn vriendin heeft haar portie DH ook weer gehad, Morzine en Meta gereden zonder valpartijen of schade.
Btw in Morzine cheap Maxxis banden kunnen kopen bij Misty Fly, vriendelijke mensen daar. 36 euro voor HighRoller in 50a, ik kan voorlopig weer even verder ;D
Maar goed, als de fotos klaar zijn zal ik meer te vertellen hebben, zoveel gezien en gedaan tijdens die bijna 3 weken...
Greetz,
Animine