So long bitches
Moderator:Beheerders
-
- Forumbeheerder
ben weg naar de maxxis cup!
gracia gaan pesten
gracia gaan pesten
Re:So long bitches
Snel snel, alle regels overtreden!
Have phun en stamp "m op z"n voet ofzo. Heb je een camera mee?
Have phun en stamp "m op z"n voet ofzo. Heb je een camera mee?
-
ni rapper dan 210 op den E40 hé!
Veel plezier. Doe Gracia de groeten van DP

haha Gracia pesten.. die gozer is drie koppen groter dan BF dus k denk dat ie m goed kan terug pesten!
helaas dat opper bikebabe April dr nie bij is (kan bf dr ook nie lastig vallen iig) ;D
anyway, nie in de weg staan op t parcour he!
helaas dat opper bikebabe April dr nie bij is (kan bf dr ook nie lastig vallen iig) ;D
anyway, nie in de weg staan op t parcour he!
Lefty schreef:
Ja bye bye.... .. ach Gracia rijdt em wel omver.. damn mazzelpick...
Ik weet niet of je een mazzelpick bent als je omver wordt gereejen door Gracia.
Volgens mij is dat eerder pech hebben, IMO
Dn Helle schreef:
[Lefty schreef:
Ja bye bye.... .. ach Gracia rijdt em wel omver.. damn mazzelpick...
Ik weet niet of je een mazzelpick bent als je omver wordt gereejen door Gracia.
Volgens mij is dat eerder pech hebben, IMO
Duhhhhhhhhhhhhhhhhh .. ik bedoelde dat ie daar heen mag.
Lefty schreef:
???
Jij mag daar ook heen hoor.
Ik was ook nog van plan om te gaan kijken naar Arthur Hommersen en Bas van Son
(en natuurlijk de vele andere sterren) maar van de afgelopen 18 dagen heb ik er 9 in
der Heimat gezeten, ik mag er niet meer in..... kortom.... de financien werken niet meer
zo mee.
Schäde.
*jaloers op BF*
Rodger schreef:
[Lefty schreef:
???
(en natuurlijk de vele andere sterren) maar van de afgelopen 18 dagen heb ik er 9 in
der Heimat gezeten, ik mag er niet meer in..... kortom.... de financien werken niet meer
zo mee.
Schäde.
*jaloers op BF*
Ja ik had beter van "mag" kan kunnen maken.Dan was het duidelijker
:-[ ik wist van te voren niet dat het was.. maart had wel graag gegaan dan.. Ja geld blijft lastig soms...

Maar dat is toch in Duitsland.
Jawohl, Todtnau.
Allrighty, vannacht om 4u richting Portes du Soleil, eerst een week Morzine/Les Gets/Avoriaz, dan een week Evolene (streek rond de Matterhorn) in La Suisse en op de terugweg een dag of 4 Metabief ;D
See you back on July 14th ;D
Greetz,
Animine
See you back on July 14th ;D
Greetz,
Animine
[jalours mode] Tsss ik ga toch liever naar Bergschenhoek [/jaloursmode]
Dude
Dude
Greetingz all,
sinds vanavond weer terug in het platte Belgenlandje
Schitterende vakantie gehad!! Eerst week Morzine geweest, 2e dag op mijn bek en knie naar de kloten... dacht eerst gescheurde kruisband maar bleek MEGAbloeduitstorting net onder mijn linker knieschijf. 2 dagen later zou ik de Freeraid Classic rijden, klote dus, veel rusten en pijnstillers slikken. De dag van de Freeraid zelf.. twijfel twijfel rijden of niet, toch startnummer gaan afhalen en wat the fuck toch maar gestart mijn knie was toch al kapot. Uiteindelijk heb ik hem maar half gereden, 1 ding, nooit meer!!! Chauvinistische kutfransozen ging ik zelfs voor mij uphill op mijn bighit (waar die maanden spinning al niet goed voor is), organisatie was prima alleen de mentaliteit van de Fransen die meereden niet. Half gereden om mijn knie te sparen en toch de andere 2 weken nog wat te kunnen biken.
Na de week Morzine, richting Evolene bij Sion in de buurt in Zwitserland. Rustig aan gedaan met biken, "s avonds wat streetsessies gedaan, 1 keer met de wagen en al lopend naar 2400 mtr gegaan en dan downhill op de fiets naar 1000 mtr en een afdaling gedaan van 29km op asfalt! Nog diverse bergwandelingen gemaakt, waarvan eentje tot aan de voet van de gletsjer van Arolla op 2690 mtr.
Toen was het tijd voor Meta! Parcours poederdroog en wat een kutondergrond om op te rijden. Wel een zalig parcours, lekker speedy en in dat bos liggen zoveel stenen! 2e dag rijden, 3e run op het +70km/u stuk loopt mijn achternaaf vast, gelukkig geen crash maar wel afgelopen met fietsen... Vond het eigenlijk niet erg want de ondergrond bood zo weinig grip en ik reed nog niet voluit omdat mijn knie nog steeds niet 100% is.
En nu dus weer terug in Belgenland waar er geen skiliften zijn, je lopend naar boven moet...
Greetz,
Animine
sinds vanavond weer terug in het platte Belgenlandje

Na de week Morzine, richting Evolene bij Sion in de buurt in Zwitserland. Rustig aan gedaan met biken, "s avonds wat streetsessies gedaan, 1 keer met de wagen en al lopend naar 2400 mtr gegaan en dan downhill op de fiets naar 1000 mtr en een afdaling gedaan van 29km op asfalt! Nog diverse bergwandelingen gemaakt, waarvan eentje tot aan de voet van de gletsjer van Arolla op 2690 mtr.
Toen was het tijd voor Meta! Parcours poederdroog en wat een kutondergrond om op te rijden. Wel een zalig parcours, lekker speedy en in dat bos liggen zoveel stenen! 2e dag rijden, 3e run op het +70km/u stuk loopt mijn achternaaf vast, gelukkig geen crash maar wel afgelopen met fietsen... Vond het eigenlijk niet erg want de ondergrond bood zo weinig grip en ik reed nog niet voluit omdat mijn knie nog steeds niet 100% is.
En nu dus weer terug in Belgenland waar er geen skiliften zijn, je lopend naar boven moet...
Greetz,
Animine
Rodger schreef:
[Lefty schreef:
???
Schäde.
*jaloers op BF*
je kan ook naar schoorl komen als je arthur wil zien rijden hoor..... maar dan moet het wel eerst opnieuw opgebouwd zijn want bijna al de drop offs zijn gesloopt,....... we gaan ze binnen kort weet opbouwen