schoorl (..again)

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
XANonimous
Contacteer:
schoorl (..again)

Bericht door XANonimous » do jun 05, 2003 10:57 am

ik was gisterenavond in schoorl om ff lekker te gaan droppen maar DE BOSW8ERS HEBBEN ALLE NORTHSHORES GESLOOPT!!
dus als iedereen nou zondag mee gaat naar de schoorl meeting gaan we lekker bouwen met zn allen. groter en sterker dan eerst

(ze hebben gewoon met bomen alles kapotgerost en het hout meegenomen... >:( >:( )

http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... eadid=8173

mE

Jeff

Re:schoorl (..again)

Bericht door Jeff » do jun 05, 2003 11:35 am

WAT??? bout man. Ja het was wel te verwachten natuurlijk, what about the drops on the other side?

Bombproof Koffiemolen

Bericht door Bombproof Koffiemolen » do jun 05, 2003 11:48 am

xan schreef:
ik was gisterenavond in schoorl om ff lekker te gaan droppen maar DE BOSW8ERS HEBBEN ALLE NORTHSHORES GESLOOPT!!
dus als iedereen nou zondag mee gaat naar de schoorl meeting gaan we lekker bouwen met zn allen. groter en sterker dan eerst

(ze hebben gewoon met bomen alles kapotgerost en het hout meegenomen... >:( >:( )

http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... eadid=8173

mE

in het kader van de bosverbouwing (lees houtproductie) zeker?! Zeker ook nog eens sporen van een halve bij een halve meter gecreëerd?

ja ja, die mtb-ers die slopen de paden, dat doen de boswouten/hakkers nou noooooit!

superslop0r

Bericht door superslop0r » do jun 05, 2003 4:11 pm

geloof me dat gebeurt niet alleen in schoorl :? :"(
ik kom zondag maby ook wel

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » do jun 05, 2003 4:38 pm

supersloper schreef:
geloof me dat gebeurt niet alleen in schoorl :? :"(
ik kom zondag maby ook wel

idd in de bergskes wordt de NS ook voortdurend getrasht :( ook al is die maar een magere 5 m lang...

TheDick

Bericht door TheDick » do jun 05, 2003 6:15 pm

Die Boswachters kunnen nog steeds niets waarderen ?

Wij hebbben destijds ook erg veel last gehad.

Dus hebben wij destijds 2 bomen "geleend" van 4 meter lang elk. We hebben gaten gespit van 2 meter diep [halve dag werk]. Boompje eri en aanvullen maar. Laagsgewijs met een andere boom verdichten. Voila, dikke kant van de boom zat onderin dus even eruit trekken doei doei.
Hebben we lang plezier van gehad.
Totdat ze met een Shovel het hele zwikkie weggeduwd hadden.
Toen zijn wij een beetje boos geworden en hebben we met 8 man zo"n hele berg hout dat lans de zeeweg lag voor de bosproductie als 1 grote bos mikado MIDDENOP de zeeweg gedonderd. De lol die we daarvan hadden ongekend. En geloof me, dat is een teringwerk om uit te zoeken. De gestapelde berg was ca 4 meter hoog, de mikadoberg zeker 6 meter !!! En over de volledige breedte het was een kant en klare anti-tankwal.

Hebbenw e het niet over de denneappels in de uitlaat, de wieldoppen onder de ruitewissers.

Zo was het een leuk kat en muisspelletje.

Dat de northshore jumps weggehaald zouden worden zat eraan te komen. Ze waren immers gedeeltelijk zichtbaar vanaf het fietspad. Hebben jeff en ik nog over gehad.

Jammer maar helaas.

BPE

El Florio

Bericht door El Florio » vr jun 06, 2003 3:01 pm

Eigenlijk zouden ze blij moeten zijn met North Shores.
Je rijdt niet meer op paden, dus die o zo gevoelige bosgrond kan je iig niet meer beschadigen.

XANonimous
Contacteer:

Bericht door XANonimous » vr jun 06, 2003 6:50 pm

alles aan de andere kant ligt er nog, die spot hebben ze blijkbaar nog niet gevonden.

maar dan trekken die gasten er met hun grote van ons belastinggeld betaalde Nissan 4x4 op uit en maken ze zelf nog veeel grotere gaten in de wegen waar wij niet mogen fietsen ... :P :P

komt de BP gang ook zondag?

mE

Plaats reactie